Turcia este una dintre destinațiile de vacanță preferate de români. Aceștia aleg să-și petreacă mare parte din concediu în afara țării, mai ales datorită faciltăților oferite de agenții de turism.
Turiștii români sunt gata să plătască sume în plus pentru a beneficia de all inclusive, hoteluri luxoase și activități diverse pe parcursul sejurului.
Cu toate acestea, nu întotdeauna așteptările le sunt întâlnite. Sejurul în Turcia al unor români a fost un total eșec, încă de când au ajuns la cazare.
Citește și: Cum a fost păcălit un turist român în Turcia chiar de polițiști. A plătit o taxă inexistentă
Sejur de coșmar pentru niște români în Turcia: „Îți piere cheful de plajă” Cu ce s-au confruntat încă de la sosire
Vacanța de vis la care sperau s-a transformat într-un adevărat coșmar, după cum au relatat pe un forum destinat călătoriilor în Turcia.
Pentru trei adulți și un copil, turiștii au plătit 2.800 de euro la hotelul respectiv. Aceștia s-au confruntat cu diverse neplăceri, însă cele mai mari au ținut de curățenia din camere și de mâncarea insuficientă sau chiar stricată pe care au primit-o la restaurantul hotelului.
Cu toate acestea, au fost și unele aspecte plăcute, printre care apa deosebit de curată și grădina complexului, care era foarte frumos întreținută.
„Tocmai ne-am încheiat sejurul (...) Pe acest grup nu am găsit prea multe recenzii și l-am ales crezând că o să fie bine, noi fiind o familie fără prea mari pretenții!
Încă de cum am pășit a început chinul:
- parcarea prea mică
- ni s-au dat camere în corpuri diferite, am avut 2 camere rezervate
- camerele mari, dar mobilier vechi și la check-in ne-au fost date faraă a se face curat în ele, pete de cafea pe jos, fire de par, toaleta efectiv arată horror, peste tot era mizerie deplorabilă (mergând la recepție au venit și efectiv au curățat superficial)
- plaja mare, cu pietre, neîngrijită, șezlonguri suficiente și până să ajungi la plajă sunt foarte multe trepte de coborât (îți piere cheful de plajă)
- la capitolul mâncare, sincer au fost zile în care nu aveam efectiv ce să mâncăm, nu foarte diversificată și ceea care se găsea era fără gust, acră, stricată
- fructele au lipsit cu desăvârșire, găseai doar mere, pere, portocale, pepe verde și galben, toate verzi.
Am uitat să menționez, în decursul celor 7 zile de 3 ori am rămas fără curent în cameră, săreau siguranțele fără să facem absolut nimic!
Sunt multe de spus, dar cred că v-am plictisit destul, atașez câteva poze pentru a susține ceea ce am scris!” a fost mesajul postat pe grupul respectiv.
Internauții au reacționat imediat, cerând mai multe detalii sau blamând agenția de turism.
„Multumim pentru recenzie. Chiar nu ne-ați plictisit și vă rugăm să menționați și să postați poze cu tot ce nu a fost bine. Dar și să menționați ce a fost bine, dacă a fost ceva bine.
Și să nu uitați să menționați cât a costat, câți adulți și câți copii și cu ce transport, cu avion sau propriu”, a scris administratorul grupului.
„Transport personal, 3 adulți și un copil în 2 camere, prețul a fost de 2800 euro, pachet luat în ianuarie. Nu a fost ceva foarte scump și mi-am asumat că nu o să fie totul ok, dar nici că o să fie ceea ce am găsit!
Bine... a fost apa mării curată și caldă, băuturile chiar dacă au fost la dozator au fost de calitate, grădina hotelului era îngrijită și chiar foarte frumoasă, spectacolul seara cât de cât ok”, a venit răspunsul imediat.
„Eu am făcut postarea pentru cei care vor să meargă aici, am observat în ultimul timp că agențiile îl recomandă din plin și sper ca recenzia mea să îi ajute în luarea unei decizii!
Mi-am asumat când am mers pe mâna agenției și speram totuși să găsesc condiții decente”, a mai adăugat turista.
„Să le fie rușine!!! Așa își pierd clienții!!! Toată lumea se plângea mai nou de Turcia 🙄 o grămadă de bani dați și condiții 0!!😡”, a scris cineva.
„Ce mizerie... Mă bucur că ați împărtășit experiența dumneavoastră, din păcate neplăcutā, cu noi. Poate persoanele care aveau dubii în privința lui, acum știu că trebuie musai evitat.
Unul dintre colegii soțului meu anul trecut s-a cazat la un hotel foarte recomandat în Alanya. A plecat complet dezamăgit. A zis că se ruga de menajere să le schimbe cearșafurile, baie nespălată, coșul de gunoi necurățat etc. Se întâmplă și la <<case>> mai mari...” a scris altcineva.
În timp ce unele persoane i-au atras atenția că recenziile de pe alte site-uri de călătorie nu erau foarte bune la complexul respectiv.
„Cum nu ați găsit recenzii? Nu ați căutat. (...) V-a interesat probabil că ati obținut un preț mic pentru acest resort”, a scris cineva.
„Dacă v-ați fi uitat pe recenzii la nota hotelului înainte de a achiziționa vacanța v-ar fi confirmat calitatea serviciilor prin nota dată. Pe viitor citiți toate recenziile hotelului dorit de pe diferite platforme și vă faceți o idee cât de cât reală”, a mai recomandat altcineva.