Potrivit lui Ulrich Bez, boss-ul de la Aston Martin, daca Maybach a avut nevoie de un miliard de dolari pentru a se relansa, Lagonda s-ar putea descurca cu doar un sfert din suma.
Iar solutia ar putea veni tocmai din partea germanilor, avand in vedere intensificarea zvonurilor potrivit carora Aston ar putea contribuia la noile Maybach-uri.
Cele mai importante piete pe care le vizeaza englezii sunt Rusia si China, iar pentru ca toata lumea sa fie multumita, Lagonda va putea oferi si masini blindate. Daca Aston-urile sunt destinata exclusiv placerii de a le pilota, Lagonda va incerca sa cucereasca inimile celor pasionati de drumetii si de cruising fara teribilisme.
Ar mai fi o singura problema, dar istoria a dovedit ca designul controversat face parte din brief-ul de productie al SUV-urilor de lux. Sa-nceapa lupta, deci!
Sursa: Top Gear
Audi RS6 & Nokian - Nou record de viteza pe gheata: 331,61 km/h!... Drive Test: Opel Astra ST - Carausul mecatronic...