- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Ca si celelalte modele Chevrolet lansate recent pe alte segmente de piata, Orlando se indeparteaza de conventional.
Designul sau, in parte MPV, in parte crossover, incalca regulile unui segment care s-a dovedit de-a lungul timpului conservator. Masina are un aspect indraznet, cu o linie joasa a acoperisului si o silueta in stil crossover, dar pastreaza in acelasi timp partea frontala tipica Chevrolet, caracterizata prin grila radiatorului divizata si sigla in forma de "papion".
Interior dedicat familiei
Bazat pe un prototip expus pentru prima data in 2008, Chevrolet Orlando este un adevarat autovehicul de familie al timpului sau, care combina avantajele practice ale celor 7 locuri, flexibilitatea interiorului si spatiul de incarcare generos.
Interiorul lui Orlando se remarca prin multe dintre cele mai recente elemente de design ale marcii Chevrolet, cum ar fi cabina dubla, "preluata" de la Corvette, si iluminarea ambientala in albastru a consolei centrale.
Originalitatea designului nu inseamna insa nimic fara o functionalitate bine gandita, de aceea dispunerea „stil amfiteatru" a celor trei randuri de scaune, spatiul de incarcare generos si numeroasele solutii de depozitare vor capta si ele atentia soferilor familisti.
Trei motoare si trei niveluri de echipare
Paleta de motorizari oferita de Chevrolet pentru Orlando cuprinde un "benzinar" si doua diesel-uri. Toate motoarele sunt amplasate transversal, au patru cilindri si doua axe cu came in chiulasa, 16 supape si injectie de carburant multipunct sau, in cazul motoarelor diesel, tehnologie common rail.
Propulsorul Otto are o cilindree de 1,8 litri si dezvolta 141 CP, la 6200 rpm, si un cuplu maxim de 176 Nm, la 3800 rpm. Viteza maxima a acestei versiuni este de 185 km/h. Iar, in ce priveste emisiile si consumul de carburant, motorul de 1,8 litri este unul competitiv, cu emisii de 172 g/km si un consum de 7,3 litri la 100 km.
Cele doua motoare diesel au ambele aceeasi capacitate cilindrica, dar sunt proiectate astfel incat puterile si caracteristicile de rulare sa fie diferite. Amandoua au 2.0 litri si patru supape pe cilindru, iar sistemul de injectie este de tip common rail. Cel mai puternic dintre acestea dezvolta 163 CP, la 3800 rpm, si ofera un cuplu de 360Nm, la 2000 rpm, in vreme ce al doilea ajunge la 130 CP, la aceeasi turatie, si ofera un cuplu de 315Nm, la 2000 rpm.
Viteza maxima pentru pentru motorizarea diesel de 130 CP este de 180 km/h, iar pentru cea de 163 CP de 195 km/h. Emisiile si consumul de carburant pentru ambele motorizari: 159 g/km, respectiv un consum de 6 litri la 100 km.
La lansarea pe piata, clientii vor putea alege intre trei niveluri diferite de echipare.
Lansarea modelului Orlando marcheaza o schimbare la Chevrolet Europe, fiind adoptate aceleasi denumiri de echipare folosite la nivel mondial: asteptati-va ca, pe viitor, nivelurile de echipare LS, LT si LTZ sa devina o regula pentru Chevrolet.
De frica scumpirii taxei auto, vanzarile de masini rulate au crescut cu peste 80%... Noua generatie Honda Civic, prezentata intr-o schita...