Căutare Live

DRIVE TEST: Chevrolet Orlando - un monovolum cu gene americane

Probabil ca dupa aparitia unui monovolum Dacia vom inceta sa mai vorbim despre MPV-uri ca fiind o nisa. Dar pana atunci tot mai multi producatori intra in acest subsegment, atrasi de numarul din ce in ce mai mare al clientilor de astfel de masini. Chevrolet Orlando este cel mai recent model din această clasa, unul care se anunta deja hotarat sa castige cota de piata.



Design

Designul lui Orlando este absolut original si reuseste sa transforme o silueta constransa de ideea de monovolum intr-un vehicul interesant, cu personalitate, amintind pe undeva de vanurile Chevy sau GMC de odinioara. Fara prea multe zorzoane, cu proportii bine studiate, masina arata echilibrat si barbatesc, putand atrage clienti din zona SUV-urilor.

La interior, aspectul este placut, fara sa epateze, 90% din elemente si arhitectura fiind preluate de la Cruze. Restul reprezinta o structurare tipica MPV-urilor, cu consola inalta si schimbator de viteze amplasat in prelungirea consolei, la indemana. Materialele utilizate sunt medii si chiar peste, cu rezerva in privinta scaunelor, putin cam tari. Spatiile de depozitare sunt destule, dar nu reprezinta in niciun caz un punct forte al acestui model. Portbagajul are dimensiuni generoase, dar acestea sunt retezate dramatic in cazul utilizarii celui de-al treilea rand de scaune, pliabile.

2010/12/24//168147-chevrolet_orlando_int.jpg

Performante

Doua motorizari sunt disponibile pe Orlando, un 1.8 litri benzina 141 CP si 2.0 diesel, cel de-al doilea fiind declinat in doua versiuni de putere. Propulsorul testat de noi a fost dieselul de 163 CP, care se comporta bine, fara sa dea de inteles ca ar obosi la sarcini mai dificile, ajutat fiind foarte bine de cutia manuala in 6 trepte. In acelasi timp, in combinatie cu o cutie automata este mult mai relaxant, iar pierderile de sportivitate sunt nesemnificative.

De-a lungul testului a fost de-a dreptul surprinzator, cu un apetit de lucru foarte bun, excelent pentru un astfel de vehicul care va rula incarcat, iar cutia a tinut pasul permanent, cu un ambreiaj rapid si rapoarte suficient de bine setate.

La randul ei, suspensia a reusit sa pastreze o tinuta de drum mai mult decat decenta pe soselele din zona Valencia, Spania, acolo unde a avut loc testul, printre livezile de portocali.

Chevrolet Orlando va fi lansat in Romania in luna februarie, cel mai probabil, cu un pret de 14.790 de euro, cu TVA inclus, pentru motorul pe benzina, cu o dotare destul de generoasa: aer conditionat, ESC, 6 airbaguri, geamuri si oglinzi electrice, CD cu Mp3 si altele.

Date tehnice

Motor: 2.0 diesel
Putere maxima: 163 CP/3.800 rpm
Cuplu maxim: 360 Nm/2.000 rpm
Viteza maxima: 195 km/h
Acceleratie (0-100 km/h): 10 s
Consum mediu: 6,0 l/100 km
Lungime: 4,65 metri
Latime: 1,83 metri
Inaltime: 1,63 metri
Pret: 17.490 euro

VW lanseaza Polo si Golf STYLE, promovate de celebrul Karl Lagerfeld... DRIVE TEST: Perfectiunea X3...
Parteneri
Haine care avantajează minionele. Ce să porți ca să pari mai înaltă
Nu este nimic greșit să fii minionă. E important să apreciem fiecare femeie în parte și suntem de acord cu asumarea și pozitivitatea corpului. E foarte important să te iubești așa cum ești. Dar suntem diferite și dacă nu ai înălțimea dorită, iată o listă cu haine care avantajează minionele.
Catine.ro
Ultimele știri