Ford C-Max exista din 2003. Acum insa, monovolumul compact Multi Purpose Vehicle (MPV) a devenit Multi Activity Vehicle (MAV). Cam tot un fel de MPV! Clientii pot opta pentru C- Max cu 5 locuri, dar si o varianta cu 7 locuri Grand C- Max cu usa culisanta.
C-Max-ul a ajuns la cea de-a doua generatie. Normal, trebuie adus ceva nou si la motorizari. Astfel, familia EcoBoost a intrat sub capota lui C-Max.
Ce inseamna EcoBoost?
Motoare puternice pe benzina, dar care consuma putin si cu emisii reduse de dioxid de carbon. 1.6 litri, 150 cai-putere, cutie manuala in 6 trepte. Tehnologie de ultima generatie, injectie directa de mare presiune si turbina fac dintr-un monovolum care, in mod normal, nu poate fi o sprintara, o masina extrem de activa. Cuplul motor maxim este de 240 Nm si intervine pe un segment intre 1.600 si 4.000 rotatii pe minut. Cum vorbim de un EcoBoost, propulsorul poate scoate 270 Nm. Cutia de viteze are si ea un rol important.
Consumul este un alt atu al noului C-Max. Intr-un trafic cuminte, consumul urban nu sare de 8 l/100 km. Masina este stabila, desi vorbim de un monovolum, iar in viraje nu ai emotii.
Spatiu vitrat generos
Vizibilitatea este foarte buna la C-Max. Parbrizul este mare, iar oglinzile exterioare au si ele dimensiuni generoase. Sistemul de avertizare pentru unghiurile "moarte" asigura soferul ca nu are prin preajma eventuale pericole.
Noul Ford C-Max s-a lansat in Romania la sfirsitul lui 2010.
Mai multe informatii, in Gazeta Sporturilor
RECORD: A luat benzina de... 45 de bani!... FOTO! Nissan X-TRAIL s-a facut mai mare...