Jantele Varianza, de 20 de inchi, echipate cu pneuri T1S Varianza fac echipa cu suspensia sport, ce a rapit cativa milimetri din inaltimea de la care TT RS ameninta bordurile. Exteriorul beneficiaza de fibra de carbon, iar noi stim ca in ultima vreme, o maina supersport fara fibra de carbon are credibilitatea unui atlet incaltat cu slapi de cauciuc. Oglinzile retrovizoare si eleronul mainii sunt acum din carbon, iar pretiosul material poate fi intalnit si la interior, sub forma insertiilor de pe volan, manere si consola centrala.
Insa adevaratul motiv de neliniste pe care ar trebui sa-l incerci la vederea R-ului celor de la Senner este puterea. Iar aceasta ar putea sa-i bucure in primul rand pe cei care, intr-un motiv sau altul, nu si-au parcat inca un R8 sub fereastra. Micutul TT RS ascunde in voinicul sau motor de cinci cilindri nu mai putin de 430 CP, obtinuti prin resoftare, filtre de aer noi si un nou sistem de evacuare. Cine spunea ca fratii mai mici nu pot fi mai suculenti?
Citeste topgear.ro