Motorul V8 de 6,2 litri a ramas la locul lui, dar agresiunile la care l-au supus tunerii au facut din el un adevarat monstru. Mergand pe ideea ca ceea ce nu te omoara te face mai puternic, germanii i-au adaugat propulsorului un compresor Speed Box, iar pentru ca si urechile noastre sa aiba un motiv de sarbatoare, sistemul de evacuare fost aruncat la gunoi, in favoarea unuia nou-nout, de orgine Borla.
Toate aceste schimbari l-au dus pe Camaro pana la 625 CP, spre disperarea supercarurilor teribile pe care ni le va aduce 2011. Nu e prea confortabil sa te bata o mana de germani obsedati, cu armele tale, iar asta, inainte sa te lansezi pe piata. Pentru ca lucrurile sa nu scape de sub control, Camaro are suspensii H&R si bare stabilizatoare adaptate noilor cerinte, iar daca te temeai ca nimeni nu va sti asta, jantele de 22 de inchi si vopseaua mata vor avea grija sa-i sperie pe toti taticii cu Cruze.
Citeste si topgear.ro