Ford B-MAX este cel mai mic membru al familiei MAX (C-Max, S-Max), fiind plasat in segmentul "B", de unde i se trage si numele. MPV-ul compact imparte platforma cu Fiesta care, la randul sau, este construit cu aceleasi solutii tehnice ca si Mazda2. Intre concurenti se numara modele precum Opel Meriva, Toyota Urban Cruiser si Kia Soul, de exemplu.
Designul monovolumului craiovean respecta stilul „kinetic" al gamei, cu retusurile de rigoare, introduse deja pe noile modele Focus si C-MAX. Iar Ford a decis pastrarea solutie inovatoare de pe concpetul B-Max: lipsa fizica a montantului "B" si integrarea acestuia in armatura portierelor spate culisante.
"B-MAX combina un design incitant si inovator cu dotari care inainte, puteau fi gasite numai in clasele superioare de masini. Este o masina complet noua care raspunde nevoilor unui numar tot mai mare de clienti care isi doresc mult mai mult de la o masina din clasa mica.", a afirmat Stephen Odell, presedinte si CEO, Ford Europa.
Monovolumul compact se lauda cu cel mai mare spatiu de depozitare din clasa sa si cu cu o calitate inalta de executie. Iar motorizarea principala va fi unitatea de 1.0 litri EcoBoost, ce va fi oferita in trei variante de putere: 100, 120 si 125 CP. Pe langa motorizarea EcoBoost, B-Max-ul va fi disponibil si cu motoare diesel de 1.4 si 1.6 litri TDCi.
Motorizarea 1.0 EcoBoost intra sub capota lui Focus... VIDEO! Vezi ce poate face o femeie cu cei 542 CP ai Jag-ului XKR-S !...