CITESTE si...
FOTO! Vezi poze cu super-masinile de la Geneva 2011!
Geneva 2011: VIDEO-reportaj - Ultimele pregatiri
Geneva 2011: Rolls Royce 102EX - Fantoma electrica
Geneva 2011: Alfa Romeo 4C Concept - motor central si propulsie
Geneva 2011: Skoda vine cu un design nou, identic cu cel vechi
Geneva 2011: Un (fel de) CX-7, mai mic si mai ispititor
Geneva 2011: Lamborghini Aventador necenzurat
Geneva 2011: Ford aduce B-Max, masina ce va fi produsa la Craiova
Semn bun! Dupa doi ani in care criza si austeritatea si-au etalat efectele printr-un numar mai mic de modele si concepte, cea de-a 81-a editie a Salonului Auto de la Geneva da un semnal de insanatosire a industriei auto.
VEZI galeria FOTO din subsolul paginii!
"Vitrina" din tara cantoanelor si-a recapatat stralucirea si luxul pierdute, peste 60 de premiere mondiale asteptandu-i cuminti pe cei aproximativ 700 de mii de vizitatori care vor trece pragul halelor de la Palexpo, in perioada 3-13 martie. Diferenta pana la 170 este reprezentata de premiere europene, tehnologii noi si versiuni de modele noi.
Mai mult, Salonul de anul acesta marcheaza revenirea, dupa noua ani de absenta, a marcii italiene De Tomaso (modele sport de lux). Iar Volkswagen face o figura frumoasa prin prezentarea conceptului Bulli, un minivan electric al carui design aduce aminte de Transporter-ul sau Camper-ul din anii 1950.
Modelele mari si puternice se intorc
Un alt semn ca piata auto si-a reluat trendul ascendent este dat de revenirea in forta la standuri a masinilor mari, puternice si scumpe. Pentru cei cu buzunarul adanc, Ferrari a adus la Geneva FF, primul sau bolid cu tractiune integrala. Iar Lamborghini pluseaza cu Aventador, urmasul lui Murcielago si cel mai puternic model de serie produs de marca italiana.
Cu ochii pe China
Cum Salonul de la Geneva s-a erijat de-a lungul timpului drept "vitrina" industriei auto europene, se pare ca unul dintre motivele aglomeratiei de premiere din acest an se datoreaza si Chinei, prima piata auto mondiala dupa cea din Statele Unite. O recunosc majoritatea expertilor si reprezentantilor marcilor de prestigiu! De pilda, "pentru prima data, in 2010, Audi a vandut mai multe masini in China decat pe piata din Germania", a declarat un oficial al constructorului german.
Foto: UnitedPictures
Geneva 2011: Un (fel de) CX-7, mai mic si mai ispititor... Geneva 2011: Lamborghini Aventador necenzurat si oranj...