Antena Căutare

În atenţia şoferilor vitezomani! Pe această şosea din Europa NU ai LIMITĂ maximă DE VITEZĂ! Există, însă, o condiţie: nu poţi intra dacă maşina ta nu goneşte cu peste 110 km/h

Acesta pare să fie Raiul vitezomanilor! Şoseaua cu pricina se află în Germania. Pe Autobahn, a fost introdusă, în unele locuri, limite de viteză de 130 km/h, însă sunt porţiuni unde nu există nici acum interdicţii, în special în zonele rurale. Este totuşi o menţiune, pe porţiunile cu şase benzi: nu se poate intra dacă maşina nu atinge cel puţin 110 km/h


Acesta pare să fie Raiul vitezomanilor! Şoseaua cu pricina se află în Germania. Pe Autobahn, a fost introdusă, în unele locuri, limite de viteză de 130 km/h, însă sunt porţiuni unde nu există nici acum interdicţii, în special în zonele rurale. Este totuşi o menţiune, pe porţiunile cu şase benzi: nu se poate intra dacă maşina nu atinge cel puţin 110 km/h

Viteza excesivă este cauza principală accidentelor rutiere, cele mai multe dintre acestea fiind mortale. Având în vedere că s-au produs peste 1,25 de milioane de decese rutiere de persoane în 2013, îmbunătăţirea calităţii drumurilor la nivel mondial este o problemă majoră. Deşi Organizaţia Mondială a Sănătăţii trage un semnal de alarmă în această privinţă, Germania pare să nu aibă vreo problemă.

Sunt toate drumurile sigure pentru a nu se impune o limită? Asta este dezbaterea actuală în Germania. Pe de o parte, ţara se mândreşte cu autostrăzile Autobahn bine construite. Pe de altă parte, opinia că impunerea unor limitele de viteză pe drumurile din Germania ar putea salva vieţi este una puternică.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Astfel, în timpul alegerilor germane din 2013, preşedintele Partidului Social Democrat Sigmar Gabriel a propus impunerea limitelor de viteză pe Autobahn. Nimeni nu a susţinut sugestia, nici măcar colegii din interiorul propriului partid.

CUM TREBUIE SĂ CONDUCI PE AUTOBAHN:

În porţiunile cu limită de viteză - şi în cele cu viteză recomandată - este bine să urmezi regula Halber Tacho, adică să păstrezi o distanţă (în metri) de minim jumătate din viteza cu care rulezi (în km/h). De exemplu, rulezi în spatele unuia care merge cu 130 km/h, încearcă să ţii o distanţă de mini 65 de metri faţă de cel din faţă. Stâlpişorii albi reflectorizanţi de pe margine, care au o distanţă de 50 de metri între ei, ar trebui să fie un punct de referinţă util.

Rechtsfahrgebot este regula care îţi aminteşte că n-ai ce căuta pe banda din stânga decât dacă depăşeşti / devansezi. De asemenea, nu trebuie să depăşeşti prin dreapta. Niciodată. Şoferii care folosesc Autobahnul frecvent nu sunt obişnuiţi deloc cu procedura, iar chestia asta i-ar debusola puternic.

Nu folosi flashurile decât dacă este absolut necesar.

DOAR DOUĂ ŞOSELE DE PE GLOB NU AU LIMITĂ MAXIMĂ DE VITEZĂ!

În această situaţie se afla şi Northern Territory. Acolo, Australia a impus în 2007 o limită de viteză obligatorie, dar, anul acesta, administraţia locală a schimbat reglementarea şi a ridicat restricţiile impuse pe anumite sectoare de autostradă. În timp ce guvernul promovează experimentul ca un succes, experţii australieni avertizează că drumurile nu sunt echipate pentru pasionaţii de viteză.

Harta de mai jos este un ghid informaţional despre limitele de viteză impuse în anumite ţări la nivel mondial şi prezintă unele deosebiri interesante, scrie vox.com.

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x