Si acestea nu sunt singurele modificari pe care le poti opera din cabina, printr-o simpla apasare de buton: in functie de vreme, daca ploua sau chiar ninge, poti seta tractiunea pe trei trepte de la tractiune fata la integrala.
Un alt lucru care iti atrage imediat atentia este marimea ecranului LCD cu touchscreen. Setarile sunetului (nu uita ca in portbagaj, pentru distractie, se afla un subwoofer imens), computerul de bord, radioul, auxiliarele, navigatia (de buna calitate) sunt numai cateva dintre ofertele aparatului-gadget care cu siguranta iti va da de lucru.
Masina testata:
● Motorizare: 2.0 DOHC Dual VVT Turbo/240 CP
● Viteza maxima: 220 km/h
● Cutie: 6AT
● Consum: 8,1/13,9/10,2 L
Citeste Jurnalul National!
Audi R8 Spyder: opt cilindri sub soare... Skoda Octavia Tour - final de drum...