Acesta este felul lui Corsa de a-ti spune ca beietii mai mari nu sunt chiar atat de grozavi pe cat par, iar micul OPC nu se teme sa-i provoace la o tavaleala. Si nu putem sa-l contrazicem, de vreme ce ofera acum o viteza maxima de 230 de km/h si un demaraj de la 0 la 100 de km/h, de doar 6,8 secunde.
Pentru ca temperamentul masinii sa fie cu adevarat imbunatatit, inginerii germani au folosit un diferential cu alunecare limitata si au refacut setarile sasiului, in concordanta cu cerintele de pe circuit.
Amortizoarele Bilstein se vor ocupa de atmosfera de pe viraje, care sa fie exact cea potrivita, iar daca situatia pare sa se incinga mai mult decat e cazul, intervine sistemul ultrausor Brembo.
Asa cum ai observat, exteriorul are si el ceva nou de oferit, iar aici se remarca nuantele Henna si Grasshooper, precum si jantele de 18 inchi. Cei cu abilitati de spion vor observa noul esapament si splitter-ul frontal, dar nu ai cum sa ratezi scaunele Recaro. Iar acum, vestea proasta: doar 500 de exemplare vor fi produse, asa ca, daca ai putin peste 27.000 de euro de cheltuit, ar cam trebui sa te grabesti.
Si daca ai un pic de rabdare, ramai cu ochii pe www.topgear.ro si in putin peste o saptamana vei afla si cum se conduce micuta bestie.
Sursa: Top Gear
Shanghai 2011: Bugatti Veyron, la dublu... VIDEO! Liniuta: Toyota Corolla bate un Ferrari 430... in marsarier...