Antena Căutare

OFICIAL: Noul BMW M5 - Intoarcerea la V8

A 5-a generatie a celui mai de succes sedan supersport a abandonat arhitectura V10 si s-a intors la "traditionalul" V8. Nu oricum insa, ci cu doua turbine Twin Scroll Turbo! Sa curga benzina... ! Lansarea pe piata din Romania este programata pentru toamna acestui an.

BMW M5 a fost primul sedan premium cu performante de supercar din segment. La debutul primei generatii, in 1984, a deschis drumul pentru un nou tip de automobile - elegante si confortabile pentru utilizarea zilnica, dar cu o dinamica demna de un automobil sport.

Iar acum, a 5-a generatie vrea sa impuna noi standarde, parasind "atmosfera" in favoarea supraalimentarii. Propulsorul V8 de 4,4 litri, cu pachetul M TwinPower Turbo - tehnologia Twin Scroll Twin Turbo, injectie directa de benzina (High Precision Injection) si gestiune complet variabila a supapelor (Valvetronic), scoate o putere maxima de 412 kW/560 CP, intre 6.000 si 7.000 rpm, in timp ce cuplu maxim atinge 680 NM inca de la 1.500 rpm.

VEZI galeria foto din subsolul paginii!

Echilibrul intre performante si eficienta a fost semnificativ imbunatatit: acceleratie 0-100 km/h in 4,4 secunde, 0-200 km/h in 13,0 secunde, viteza maxima: 250 km/h (305 km/h cu pachetul M Driver!!!), in timp ce consumul mediu de combustibil in ciclul de testare EU este de numai 9,9 litri/100 km.

Puterea motorului a crescut cu 10% fata de predecesor, cuplul cu 30%, in timp ce consumul de combustibil a fost redus cu mai bine de 30% prin utilizarea extinsa a tehnologiilor BMW EfficientDynamics, inclusiv functia Auto Start-Stop si recuperarea energiei la franare (Brake Energy Regeneration).

Transferul puterii catre puntea spate se face prin intermediul unei transmisii "M", cu dublu ambreiaj, Drivelogic si sapte trepte, care ofera Launch Control (control al demarajului), Low Speed Assistance (asistenta la viteza redusa), mod activat automat la parcare si, nu in ultimul rand, padele pe volan pentru selectarea treptelor in stilul specific "M".


3.3 kg/CP si autoblocant inteligent





Agresivitate indusa

Elementele de design sunt tipice pentru gama M si includ eleron fata cu prize de aer extrem de largi pentru motor si frane, pasaje ale rotilor evazate intr-o maniera sportiva pentru accentuarea ecartamentului lat, "branhii" emblematice M cu bare semnalizatoare integrate, eleron spate optimizat aerodinamic cu difuzor intre teava de esapament dubla pe fiecare parte si jante M din aliaj, de 19 toli, in design exclusiv cu spite duble.

La interior se evidentiaza panoul de instrumente specific "M" cu tehnologia black-panel, consola centrala nou dezvoltata si imbracata in piele si scaunele sport.

Siguranta si Facebook la volan

Gama extinsa de sisteme de asistare a conducatorului si servicii de mobilitate de la BMW ConnectedDrive este fara egal in acest segment: Head-Up Display cu mod de afisaj specific gamei M (standard), faruri adaptive cu lumini Xenon standard, asistare automata a fazei lungi, BMW Night Vision cu recunoastere a pietonilor, Lane Change Warning System (sistem de avertizare la schimbarea benzii), Lane Departure Warning System (sistem de avertizare la parasirea sensului), Surround View (vedere panoramica cu 3 camere pentru manevre de parcare), utilizare a internetului, integrare extinsa a terminalelor smartphone si a playerelor muzicale, si aplicatii Web Radio, Facebook si Twitter.

Reducerea taxei auto se amana pana la o data incerta... VIDEO! Record mondial: 2.308 metri de-a latu' cu Mercedes C63 AMG...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x