Linia fluida a masinii este inspirata de la fratele cu cinci usi dar si de la Insignia, scopul design-ului sau fiind de a eclipsa aspectul principalilor concurenti, Focus si Golf. Partea frontala este dominata de farurile slim cu "sprancene" LED, iar capota este traversata de o linie ascutita care conduce catre grila frontala. Lateralul si spatele GTC-ului au un design la fel de dinamic.
Masoara 4,46 metri in lungime, oferind astfel spatiu pentru cinci persoane, dar reusind totusi sa mentina proportiile unei sportive compacte.GTC Paris are un motor turbo cu patru cilindri, de 2.0 litri, cu injectie directa. El este cuplat la o cutie manuala cu sase trepte si dispune de sistemul Start/Stop. GTC-ul va dezvolta, cel mai probabil, 300 CP pentru a putea face fata rivalului Ford Focus RS.
Versiunea cea mai puternica Astra GTC va utiliza o suspensie frontala HyPerStrut, provenind de la Insignia. Interiorul
va ramane secret pana la prezentarea de la Paris.