FOLOSESTE ochelari 3D pentru maximum de efect!
Opel Astra Clasic s-a dus. A trecut si vremea Astrei H. A venit vremea noului Astra I. Un model de volum, in fapt artileria grea a celor de la Opel. Daca e si Turbo, avind un motor de 1.6 litri si 180 CP, totul este la superlativ.
Un propulsor al naibii de nervos, chiar daca cilindreea nu te infioara. Are si de ce pentru ca masina a avut profesori buni si arata bine cind se incordeaza. 180 de "caluti", cuplu maxim de 230 Nm care se desfasoara in voie intre 2.200 si 5.500 de rotatii pe minut. Cutie de viteze manuala, normal, in 6 trepte, extrem de precisa si cooperanta cu motorasul Turbo. Una peste alta, o masina cu pronuntate accente sportive.
Cel mai bine simti acest lucru la turatiile superioare. Astra arata tot ce poate. Si atunci sunetul ei devine mai gutural. Extrem de placut. Cind Astra redevine cuminte, nu-ti iese din vorba. De fapt, nu scoate nici un sunet. Chiar daca ar vocifera la adresa stapinului ei, acesta n-aude nimic din interior!
Daca selectezi modul "Sport", lucrurile devin si mai periculoase. Astra devine si mai nervoasa. Se infige bine in asfalt si trebuie sa te tii bine in scaun, bineinteles cu ambele
maini pe volan! Modul "Sport" are si trei setari, pentru directie, acceleratie si suspensie.
Ultima poate deveni mai rigida, directia mai dura, iar acceleratia si cutia de viteze au un alt timp de raspuns, mult mai rapid.
Citeste tot articolul in Gazeta Sporturilor
Plusuri
Opel Astra este o masina cu un design extrem de placut. Nivelul dotarilor se ridica la nivelul masinilor premium. Radio DVD cu sistem Navi cu display color si GPS, faruri adaptive bi-xenon, tapiterie din piele, sistem de spalare faruri cu presiune, trapa electrica, hand-free cu Bluetooth pentru telefonul mobil, senzori de parcare fata si spate, jante aliaj
19 inch si multe altele. Un propulsor extrem de puternic, un spatiu interior extrem de generos. Portbagajul este impartit in doua compartimente. Sistemul de iluminare al Astrei creeaza o atmosfera placuta in interiorul masinii. Materialele folosite sint de calitate, iar finisarile de asemenea. De altfel, interiorul Astrei te face sa crezi ca esti intr-o masina premium.
Minusuri
Opel Astra Turbo are un mare dezavantaj: este foarte scump. Doar cei care si-o doresc foarte tare si-o pot permite. Vorbim aici nu de pretul de baza. In functie de optionale, masina ajunge foarte sus, vezi pretul masinii testate: peste 26.000 de euro!
Performante
0-100 km/h 7,8 s
Viteza maxima 221 km/h
Consum mixt 6,8 l/100 km
Date tehnice
Capacitate 1.598 cmc
Putere maxima 180 CP/5.500 rpm
Cuplu maxim 230 Nm/2.200- 5.400 rpm
Citeste tot articolul in Gazeta Sporturilor
Chevrolet Camaro incepe sa zboare... Dacia: propulsoare Euro 5 pana la inceputul lui 2011...