- Liga Națiunilor: România vs. Kosovo se vede vineri, 15 noiembrie, de la 21:45, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
In fiecare an, revista TopGear testeaza si da verdicte asupra tuturor masinilor noi care apar pe piata. In total, am calculat noi ca ne trec prin mana mai mult de 150 de masini / versiuni noi in fiecare an, iar daca le adaugam aici si pe cele care nu sunt disponibile in Romania pentru teste, dar despre care scriu colegii nostri de la centru, din UK, ajungem la peste 350 de verdicte clare.
In mod normal, asta inseamna ca n-ar trebui sa ne fie foarte usor sa alegem zece sau 15, in fiecare decembrie, pentru Premiile TopGear. Cu cat mai multe masini, cu atat mai multe dileme, nu-i asa? Ei bine, nu. Masinile noi, ca orice alte produse de pe piata, sunt si ele de mai multe categorii. Unele sunt proaste, cele mai multe sunt plictisitoare, dar unele sunt pur si simplu mult mai bune decat toate celelalte. Mult mai bune. Atat de bune, de fapt, incat daca ar putea ar tipa sa primeasca un premiu TopGear. Noi nu facem decat sa le recunoastem meritele si sa le acordam premiul.
Desi statuetele cu Stig pe care le inmanam castigatorilor cantaresc aproape 2 kile de metal fiecare, premiile noastre sunt mai importante pentru ceea ce reprezinta. Fiecare masina castigatoare este selectata de echipa TG, iar cand spun echipa ma refer nu doar la Clarkson, Hammond si May, ci si la editorii celor 30 de editii internationale ale revistei TopGear. Premiile noastre sunt globale, dar fiecare piata are particularitatile ei si, prin urmare, are si premii specifice.
In afara de contradictiile clasice (care masina sport merita premiu: BMW M135i sau Porsche Boxster?), solutionate de obicei, democratic, de cuvantul final al lui Jeremy, anul acesta am mai avut cateva batalii ideatice in internaționala TopGear. Unii au spus ca BMW Seria 6 Gran Coupe ar trebui sa intre pe lista, dar imediat au tacut in fata argumentului ca vopseaua mata costa mai mult decat un Logan nou. Unii au ridicat in slavi Fiat 500L, dar apoi au realizat ca are un defect major: nu are spot cu Catrinel Menghia. Iar altii, simpatizati probabil si de cei trei vegani ai redactiei TopGear Romania, au pronuntat timid cuvintele Toyota Prius, doar ca sa realizeze in timp ce vorbeau ca, daca tot vine sfarsitul lumii pe 22 decembrie, ecologia nu mai are niciun rost.
Fara alte adaugiri, iata aici masinile care au primit aseara, la etajul 21 al hotelului Intercontinental, un Stig de metal.