Cantitatea de combustibil economisit va fi afisata pe stickere lipite pe parbrizele Volt. Hibridul a fost deja numit Masina Verde a Anului si masina Motor Trend a Anului. Daca GM va prelua prima pozitie pe piata masinilor ecologice de la Toyota, va primi drepturile pe care le-a cerut.
In august 2009, cand GM a iesit din faliment, s-a laudat ca Volt va putea sa economiseasca mai mult combustibil decat Prius, insa U.S. Environmental Protection Agency a testat masina si a oferit numere mult mai mici decat cele anuntate de constructor.
GM continua sa declare ca masina poate utiliza bateria din dotare pentru drumuri cu o distanta de 40 pana la 80 de kilometri, iar pentru drumuri mai lungi, hibridul este dotat cu un motor de 1,4 litri.
Deoarece competitia este mare, urmand sa apara pe piata si Nissan Leaf, constructorii incearca sa faca etichete cat mai complete si complexe, dar fara sa copleseasca cumparatorii. Astfel, pe eticheta Volt se regasesc informatii despre cat costa alimentarea pe an - in modul electric 601 dolari, in modul pe combustibil 1.302 dolari.
Volt va genera 84 de grame de dioxid de carbon la 1,6 kilometri parcursi.
Foto: micsautoinfo.com