Anvelopele de vara abia au demarat si au parcurs distanta in aproape 7 secunde si jumatate. Cele pentru orice anotimp au reusit sa scoata 6,5 secunde, mult sub cele 4,5 secunde in care s-a parcurs distanta cu pneurile de iarna.
A urmat testul de franare. Masinile au incercat sa se opreasca imediat ce au atins 16 kilometri la ora. Cu anvelope de vara, masina a mai mers peste 14 metri pana sa se opreasca. Echipat cu cauciucuri all season, autoturismul a franat in 12 metri. Distanta de franare cu anvelope de iarna a fost de 6,4 metri.
Ultimul test a confirmat suprematia anvelopelor de iarna. Masinile, echipate cu cele 3 tipuri de pneuri, au incercat sa ia un viraj de 90 de grade cu o viteza de 16 kilometri la ora. Singura care nu a iesit in decor a fost, asa cum era de asteptat, cea echipata corespunzator pentru iarna.
Foto: firstchoiceautocentre.com