- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
De cand Lotus a lansat Evora in 2009, cu un V6 de la Toyota, o urma de bancheta, un pret de 57.000 de euro si ambitii serioase, tot timpul s-a simtit prezenta unui batran teuton: Porsche 911. Insa Lotus a reusit cumva sa se distanteze: Evora, cu pretul de 57 de mii, era totusi mai ieftina cu 20 de mii decat modelul de baza Carrera 2 - daca reuseai sa te abtii de la optionale. De asemenea, s-a pozitionat intr-o nisa inferioara ca performante: 280 CP, fata de 350 CP ai celui mai slab Porsche.
Sa incepem cu niste cifre: versiunile goale pentru un Lotus Evora S 2+2 si un Porsche 911 Carrera 2 costa 69.000 si, respectiv, 77.000 de euro. Masinile pe care le avem aici costa 84.500 de euro pentru Porsche si 80.500 pentru Evora S. Fa o pauza, respira, da-ti seama ca vorbim de un Lotus care costa peste 80.000 de euro. Porsche-le alb din poze are o selectie relativ modesta de optionale (evacuare sport, jante optionale, navigatie cu hard plus bluetooth si conectivitate iPod).
Evora e mai bine dotata - are Pachetul Premium si Pachetul Tech in valoare de 5.000 de euro, precum si vopsea si jante de 4.000 de euro (19" in fata si 20 pe spate).
Amandoua, trebuie spus, sunt purtatoarele unor optionale de neconceput: stergatorul spate pentru 911 costa 335 de euro, in timp ce la Evora trebuie sa dai 390 de euro pentru a avea manerele in culoarea caroseriei, la ambele trebuie sa cumperi separat covorasele, insa ideea ramane valabila: Evora sta acum direct in calea pericolului.
CITESTE mai multe in TOP GEAR!
Galerie foto: Salonul de la New York... Volvo S60 si V60 cu niste RRR in plus...