Asta este o masina pentru cei carora chiar le place sa mearga tare. Si special pentru ei, exista posibilitatea de a elimina limitatorul electronic de viteza, ridicand astfel bariera de la 250 km/h (pe care si un 640d o poate atinge) catre un maxim covarsitor de 305 km/h. Va atinge 100 km/h in doar 4,2 secunde si nu are nicio jena sa rupa aderenta ori de cate ori talpa piciorului drept o ia razna, cu toate ca rotile din spate ruleaza pe anvelope enorme, de 295 mm latime.
Indiferent de viteza sau turatie, M6 va avea intotdeauna resurse monstroase de putere. V8-ul biturbo se bazeaza pe tone de tehnologie precum sistemul de inductie fortata „Cross-Bank” (turbinele sunt in interiorul V-ului, fiecare fiind antrenata de pe cilindrii 2 - 3 de pe un banc si 1- 4 de pe bancul opus, in caz ca erai curios) pentru a hrani uniform fluxurile de gaz ale evacuarii catre turbosuflante, care trec aerul de admisie prin cele doua intercoolere interconectate. Si toata munca asta are un singur scop: eliminarea lag-ului. Poate ca nu reuseste in totalitate, dar pe-aproape. In plus, V8-ul are si admisie variabila Valvetronic, distributie variabila VANOS si injectie directa de benzina, toate pentru a creste eficienta energetica in folosirea zilnica. Cutia de viteze cu dublu ambreiaj are sapte rapoarte, iar gradul de blocare al diferentialului LSD este controlat de creierul electornic al ESP-ului. Si amortizoarele sunt adaptive, iar franele pot fi echipate optional cu discuri din materiale compozite.