Antena Căutare

TG exclusiv: ce a invatat echipa TopGear de la Geneva 2013

Mentalistul TopGear de la Geneva raporteaza ca salvarea industriei auto vine de la cei mai frustrati soferi de pe planeta. Pana la urma, tot e bine ca vine de undeva…

Rasuflu usurat, dimineata in a doua zi de presa a Salonului Auto de la Geneva. In primul rand, ma bucur sa vad ca nu m-am inselat foarte tare cu previziunile de alaltaieri-noapte si, apoi, mi se umple sufletul de bucurie ca am ajuns din nou la un Salon Auto inconjurat de masini si nu de masini de spalat.

Vedeti voi, acum doua zile am trait sentimente conflictuale. Pe de o parte, am facut un drum de aproape 600 de kilometri cu un BMW M135i de 320 de cai, dar pe de alta parte am condus aproape trei sferturi din drum in Elvetia, in coloana si cu maxim 120 de km/h. Am injurat mai rau ca la usa cortului.

Elvețienii or avea ei cele mai tari banci, ceasuri perfecte si cele mai mov vaci de pe fata pamantului, dar cand ii pui in spatele unui volan se transforma in mici robotei incapabili de sentimente umane. Nu-mi place sa fac afirmatii definitive, dar in mod sigur aici nu gresesc cand spun ca oamenii astia au expresia faciala a unor surogati din filmul cu Bruce Willis, seriozitatea plictisitoare a unor nemti crescuti in uniforma si, desi n-am avut inca ocazia sa verific, cred ca au cele mai extreme sex-shop-uri masochiste din lume. De ce? Pentru ca undeva trebuie sa refuleze conflictul interior maxim care mocneste in fiecare elvetian la nivel auto.

Sa ma explic.

Elvetia are, probabil, cel mai tare parc de masini din lume. Masinile lor sunt desprinse din varianta europeana si cenusie a lui Fast & Furious. In 400 de kilometri am intalnit zeci de BMW-uri pachet M sau M-uri curate, zeci de AMG-uri, milioane de Audi-uri S-Line, zeci de milioane de catralioane de Porsche. DS3 Racing, Lexus IS-F, Golf R sau Mercedes SLS sunt chestii obisnuite pe autostrada, 911 pare deja plictisitor, iar in Geneva Fiat-urile 500 sunt inlocuite de Abarth Tributo Ferrari si Tributo Maserati. E nebunie curata. Am vazut chiar si un Porsche Carrera GT la un moment dat, depasindu-ma cam cu 121 de km/h, in timp ce eu ma taram pe cruise control cu limita legala de 120 intr-un M135i.

Citeste continuarea aici.

Galerie foto: Fetele de la Salonul Auto Geneva 2013... Volvo a lansat o masina cu airbag pentru pietoni...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 8: Prăjitură Mont Blanc
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 8: Prăjitură Mont Blanc Marti, 21.05.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
x