Ti-am zis ca nu va fi o alegere usoara, iar germanii s-au gandit la asta. Asadar, de ce nu ar mai fi loc in gama pentru inca o versiune a celui mai celebru coupe german? Inginerii au combinat performantele celor doua modele mai sus amintite, asa ca si oamenii de la marketing au facut la fel cu denumirea.
Porsche 911 Carrera GTS este modelul cel mai timpuriu al gamei sale. Noi nu putem decat sa-i uram bun-venit, desi stim bine ca urmatoarea generatie de 911 e putin ocupata acum, cu niste derapaje controlate, undeva prin Patagonia. Sau ne-ar placea sa credem asta.
Noul model afiseaza silueta carnoasa a variantei cu tractiune integrala, desi doar rotile din spate primesc putere de la motorul de 3,8 litri. Carrera GTS a pus inca 23 CP peste varianta sa de baza, ajungand la un total de 408 bidivii. Cu toate astea, pana la cei 435 CP ai lui GT3, ramane o distanta confortabila.
Jantele RS Spyder negre, de 19 inchi, vor atrage privirile tuturor, insa nu pentru foarte multa vreme. Cutia de viteze PDK se va ocupa de cele 4 secunde necesare pana la 100 de km/h. Alegeri dificile? Inca nu ai scapat. GTS e disponibil atat in varianta cabrio, cat si coupe.
Citeste noul topgear.ro!
Audi A1 e-tron - inelele electrice... Opel mizeaza in 2011 pe performante si sisteme de propulsie mai eficiente...