Veniturile companiei au crescut cu 32%, la 1,18 miliarde dolari, usor peste media estimarilor analistilor, iar numarul utilizatorilor activi lunar a avansat la 955 milioane, fata de cifra de 950,1 milioane anticipata de specialisti.
Cresterea veniturilor a fost insa estompata de majorarea cheltuielilor de marketing si vanzari, care au crescut de patru ori, la 392 milioane de dolari, reteaua de socializare raportand o pierdere neta de 157 milioane de dolari. Facebook a precizat ca a inregistrat un profit ajustat pentru anumiti factori exceptionali echivalent cu 12 centi pe actiune. Iar marja de profit operational a fost de 43%, fata de 53% in trimestrul al doilea al anului trecut.
Actiunile Facebook au scazut cu 12% dupa prezentarea rezultatelor, in urma tranzactiilor realizate dupa inchiderea sedintei oficiale la New York. Titlurile au atins un minim de 23,75 dolari, cu 37% sub pretul de la listare, de 38 dolari. Facebook a inchis sedinta oficiala de joi in scadere cu 8,5%, la 26,85 dolari, cu 29% sub cotatia de la debut.