Criza a redus la jumatate veniturile celui mai cunoscut restaurant specializat pe livrari la domiciliu de mancare chinezeasca, Wu Xing.
„Scaderea, inceputa odata cu criza, ar putea sa se opreasca anul acesta, iar de la anul vom avea din nou cresteri pe zona de livrari", spune Sabin Cernea, care asteapta in 2011 venituri de 4 milioane de lei. Concurenta pe zona de livrari s-a intetit in ultima perioada, iar marile lanturi de restaurante ofera acest serviciu.
„La Mama" ar putea factura pana la finalul anului comenzi de 750.000 de euro.
Wu Xing, unul dintre cele mai cunoscute branduri care livreaza mancare cu specific chinezesc la domiciliu, estimeaza pentru acest an afaceri de 4 milioane de lei, in scadere cu 7% fata de anul trecut. Practic, cifra de afaceri a companiei CSC Exim'92, care opereaza brandul Wu Xing, s-a injumatatit fata de 2008, cand a aparut criza, iar veniturile erau de aproximativ 8 milioane de lei.
„Evolutia cifrei de afaceri pe primul semestru confirma scaderea pietei cu 10%", spune Sabin Cernea, presedintele CSC Exim'92. Acesta puncteaza ca ritmul de scadere a incetinit fata de 2010, ceea ce sugereaza ca suntem aproape de minim. „Pentru 2012, prevedem reinceperea cresterilor pe fondul iesirii din recesiune", subliniaza fondatorul Wu Xing.
Printre masurile luate pe timp de criza de Wu Xing se numara extinderea intr-un mall si o noua echipa de bucatari condusa de maestrul bucatar asiatic Tushin.
Tot articolul, in Financiarul
Analistii: inflatia anuala s-a plasat in iunie la 8,4-8,7%... Strainii au depus in bancile autohtone 3,4 mld. euro...