Surse din Ministerul Transporturilor ne-au declarat ca de 6 luni, autoritatile romane nu au dat nici un fel de raspuns la solicitarile prealabile ale Comisiei Europene pe acest subiect. Daca se raspundea la timp, spun sursele, nu se ajungea la aceasta situatie.
Alte surse, din cadrul aeroportului Timisoara, confirma ceea Jurnalul National a mai dezvaluit pana acum: conform acestora miza era si ramane mutarea Wizz Air pe Aeroportul din Arad si ulterior, fuzionarea aeroporturilor din Timisoara si Arad, lucru cerut de catre primarul Aradului, Gheorghe Falca si girat de catre actualul ministru al transporturilor, Anca Boagiu.
Oficialii Comisiei Europene considera ca exista suspiciuni privind un un ajutor de stat mascat pentru compania aeriana Wizz Air.Comunicatul CE face referire directa la situatia cel putin neclara de la Timisoara.
Acesta precizeaza ca normele UE permit acordarea de ajutoare pentru infiintarea de rute noi sau pentru finantarea unor servicii de interes economic general, dar nu permit acoperirea, pe o baza continua, a pierderilor din exploatare.
Acordurile incheiate intre aeroportul din Timisoara si Wizz Air ar putea conferi acestei companii aeriene un avantaj economic inechitabil fata de concurentii sai.
Aceeasi comisie si-a exprimat ingrijorarea cu privire la faptul ca un astfel de tratament preferential ar putea avea drept efect scoaterea fortata de pe piata a unicului concurent, pe unele rute, al companiei Wizz Air.
Tot articolul, in Jurnalul National
Romanii din strainatate au trimis de doua ori mai putini bani in tara, fata de 2008... Fostii proprietari se pregatesc dea statul in judecata pentru recuperarea pierderilor de la FP...