Într-o declaraţie comună, organizaţiile media au spus că întrunesc 800 de milioane de privitori şi că vor asigura intervale pentru publicitate în televiziune şi online, prin care unităţile sanitare să poată ajunge la publicul din anumite zone.
Organizaţia Mondială a Sănătăţii va fi prima care va beneficia de publicitatea gratuită, iniţiativă în premieră a BBC, CNN şi Euronews.
"În timp ce personalul editorial CNN lucrează neobosit pentru a se asigura oamenilor de pretutindeni cele mai actualizate şi exacte date, este de asemenea importantă şi promovarea mesajelor agenţiilor de sănătate publică", a spus Rani Raad, preşedinte al CNN International Commercial. "Prin colaborarea cu competitorii noştri, sper că acest efort comun să aibă un impact pozitiv".
Michael Peters, CEO Euronews, a afirmat: "Suntem mândri să lansăm această iniţiativă cu colegii noştri BBC Global News şi CNN International: împreună, vrem să ajutăm autorităţile sanitare să-şi difuzeze mesajele vitale la scară mai largă şi sperăm că şi alte grupuri media ne vor urma exemplul".
Jim Egan, CEO al BBC Global News, a adăugat: "Informaţia precisă este una dintre cele mai bune arme pentru combaterea virusului. Este corect să facem ceea ce putem şi pentru a ajuta autorităţile sanitare să-şi difuzeze mesajele cât mai larg posibil în lume".
Sursa : news.ro
Indicele ROBOR la 3 luni a revenit vineri la 2,55%, cel mai scăzut nivel atins din 7 mai 2018... Euralis Semences Holding SAS preia activitatea Caussade Semences Group, actiunea fiind autorizată de Consiliul Concurenţ...