- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Compania de streaming, care a alocat anul trecut 19 miliarde de dolari pentru conţinut, pierde show-uri populare în favoarea unor concurenţi noi, inclusiv hitul anilor 90 ”Friends”, care va fi transferat pe viitoarea platformă HBO Max a AT&T.
Conţinutul provenit de la Comcast, Disney, Fox şi Warner Brothers, parte a grupului AT&T, a reprezentat anul trecut peste jumătate din orele de vizionare ale Netflix, potrivit analiştilor firmei Wedbush.
Netflix, care a contribuit la crearea categoriei de vizionare maraton (binge-watching), a anunţat marţi că a atras 420.000 de abonaţi în Statele Unite, sub estimarea pieţei de 659.600, potrivit datelor IBES ale firmei Refinitiv.
Compania din Silicon Valley a raportat atragerea a 8,76 de milioane de abonaţi plătitori la nivel global, în trimestrul patru, în timp ce analiştii se aşteptau la atragerea a 7,9 milioane de abonaşi, potrivit datelor firmei FactSet. În urmă cu un an, Netflix a atras în aceeaşi perioadă 8,84 de milioane de abonaţi.
Netflix a crescut oferta de conţinut în alte limbi decât engleza, pentru a mări audienţa internaţională, în timp ce creşterea numărului de abonaţi de pe piaţa internă încetineşte.
Compania anticipează să atragă în primul trimestru al acestui an 7 milioane de abonaţi, sub estimarea medie a analiştilor, de 8,82 de milioane, în condiţiile în care abonaţii vor fi atraşi de conţinutul original al Walt Disney şi al Apple.
Profitul net al Netflix a crescut în trimestrul patru la 587 de milioane de dolari, respectiv la 1,3 dolari pe acţiune, de la 134 de milioane de dolari, sau 30 de cenţi pe acţiune, în urmă cu un an.
Veniturile totale au urcat la 5,5 miliarde de dolari, de la 4,2 miliarde de dolari în intervalul similar al anului precedent. Excluzând elementele excepţionale, Netflix a câştigat 1,3 dolari pe acţiune, comparativ cu estimarea medie a analiştilor, de 53 de cenţi pe acţiune.
Sursa : news.ro
Afacerile RE/MAX România au crescut cu peste 50% în 2019. Peste 150 milioane euro, valoarea tranzacţiilor intermediate... Preţurile activelor riscante, afectate la nivel mondial de îngrijorarea provocată de noul virus respirator din China...