Mark și Caroline Gittins ar fi trebuit să călătorească cu avionul mai puțin de patru ore de la aeroportul Gatwick la Madeira pentru a sărbători ziua de naștere a bărbatului. Dar, în schimb, cuplul a avut parte de o călătorie de 15 ore pentru a ajunge înapoi de unde au plecat.
Din cauza vântului puternic, zborul a fost deviat spre Tenerife. După două ore acolo, pasagerii au fost transportați înapoi la Gatwick.
Citește și: Destinații de vis aproape de București. Unde te poți relaxa vara aceasta
Compania de zbor și-a cerut scuze, dar a declarat că siguranța clienților și a echipajului este prioritară.
Dl Gittins, care locuiește în Finchampstead, în Berkshire, a declarat pentru BBC că întreaga experiență a fost "greu de crezut".
După o călătorie de 15 ore, doi soți au aterizat în aeroportul din care au plecat
"Să petreci 15 ore călătorind și să ajungi de unde ai plecat este incredibil și suntem în stare de șoc", a spus el. "Dacă cineva ar fi spus că acesta va fi rezultatul, nu am fi crezut niciodată".
Soții Gittins au ajuns la aeroportul Gatwick la ora 3:40 luni dimineața pentru a pleca în vacanță. Zborul lor a fost întârziat cu aproximativ o oră, dar în cele din urmă au decolat.
La începutul zborului, pasagerii au fost anunțați că sunt furtuni puternice deasupra insulei portugheze, dar căpitanul a spus că speră că acestea se vor calma.
Citește și: De ce „țepe” au avut parte mai mulți români care și-au rezervat vacanțe în Grecia: „Nu mai sunt serioși”
Dar câteva ore mai târziu, s-a anunțat că avionul a fost deviat spre Tenerife din cauza condițiilor meteo nefavorabile.
"Nu am fost prea îngrijorați, ni s-a spus că acest lucru nu este neobișnuit și că probabil vom sta la sol pe aeroportul Tenerife Sud câteva ore înainte de a ne îndrepta spre Madeira", a declarat dl Gittins."Dar după 30 de minute, căpitanul a revenit și a spus: "Îmi pare rău, nu sunt vești bune", a continuat bărbatul.
Avionul a decolat din nou, dar în loc să zboare către Madeira, de data aceasta s-a întors la Gatwick, unde a ajuns la ora 18:00 în acea zi.
Dl Gittins spune că a avut "o problemă majoră" cu modul în care compania de zbor i-a tratat pe drumul de întoarcere în Marea Britanie.
"Cea mai mare problemă a fost promisiunea falsă din partea companiei aeriene", spune el. „Pe zborul de întoarcere, căpitanul și stewardesele ne-au tot asigurat că vom avea zboruri alternative, cazare, bonuri de masă și că ne vor duce în Madeira, dar nimic din toate acestea nu s-a întâmplat. Pur și simplu ne-au adus înapoi la Gatwick, fără nicio informație.", a povestit bărbatul.
Cuplul a declarat că agenția de turism prin care își rezervaseră vacanța le-a restituit banii. Cei doi au reușit să rezerve o altă excursie de ultim moment în Franța pentru a sărbători ziua de naștere a domnului Gittins.
Cu toate acestea, au spus că se simt "complet abandonați" de compania aeriană.
„Nu cred că ar trebui să ridice astfel așteptările oamenilor și să îți dea această speranță falsă că te vor duce la destinație a doua zi", a spus dl Gittins.
Un purtător de cuvânt al companiei aeriene a declarat: „Siguranța și bunăstarea clienților și a echipajului nostru reprezintă cea mai mare prioritate”.
Compania aeriană a declarat că a oferit tuturor clienților opțiunea de a face o nouă rezervare sau de a primi o rambursare, adăugând că le pare rău dacă informațiile corecte nu au fost transmise către Gittins, familia care a povestit întâmplarea.
Ce i-a putut cere o mireasă domnișoarei de onoare a făcut-o pe acesta să renunțe la eveniment. Momentul pe care nu îl va... Creatură cu piele ca de piatră și dinți umani. Ce este ciudățenia marină descoperită de un pescar...