- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Pe Google Earth sau Google Maps, Romania nu sta deloc rau la capitolul autostrazi. Astfel, Autostrada Bechtel (A3) se intinde pe doua tronsoane lungi, de vreo 200 de kilometri, Autostrada Bucuresti - Ploiesti este si ea gata, iar spre litoral se circula pana la Constanta pe autostrada, inclusiv pe centura de autostrada care porneste de la Ovidiu si se opreste la sud de Portul Constanta.
Pe Google Maps si Google Earth, Romania are in plus peste 350 de noi kilometri de autostrada. Google nu a facut, probabil, decat sa ia in calcul in realizarea hartilor termenele initiale de finalizare a autostrazilor, crezandu-i pe cuvant pe responsabilii de la Ministerul Transpor- turilor si CNADNR. In realitate, nimic din toate acestea nu s-a realizat.
Autostrada Bechtel nu mai reprezinta o prioritate pentru guvern, din lipsa de bani, la tronsonul Cernavoda-Constanta mai mult se sta, in timp ce autostrada Bucuresti - Ploiesti si-a prelungit termenul de finalizare cu inca un an in asteptarea unei suplimentari de fonduri cu 100 de milioane de lei. Autostrada Arad - Timisoara si centura Arad vor fi finalizate cu un an intarziere, in 2012, iar Comarnic - Brasov va mai trece o data printr-o licitatie, dupa ce castigatorul initial, consortiul Vinci - Aktor, a renuntat la proiect, negasind finantare.
Vinovati de starea deplorabila a infrastructurii mioritice par sa fie in primul rand angajatii CNADNR care, in proportie de 50%, „nu au bacalaureatul si semneaza contracte de sute de milioane", dupa cum acuza transportatorii.
Infrastructura, gaurita si de promisiuni
Prezenti ieri la un seminar pe tema transporturilor si logisticii reprezentantii patronatelor din transporturi, dar si ai ministerului de resort au pus pe harta infrastructurii romanesti o serie de scuze si acuze care, de altfel, nu pot justifica starea deplorabila a drumurilor patriei.
Vestile proaste au curs rand pe rand din tolba de sarcini prezentata ieri de trimisul special al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (MTI), secretarul de stat Eusebiu Pistru.
Tot articolul, in Financiarul
Cel mai ravnit job - animator de vacute... Pauza de alaptat pentru tatii din Spania...