De ziua sa, Antena 1 nu a avut concurenţă, impunându-se ca lider absolut de audienţă la nivelul întregii zile. Postul din Băneasa le-a pregătit telespectatorilor, la zi aniversară, un adevărat maraton al distracţiei, cu show-uri speciale de dimineaţa până seara, cu momente memorabile, muzică live şi multă voie bună, aşa cum ne-a obişnuit în cei 20 de ani de existenţă pe piaţa media din România. Observatorul dimineţii, Neatza cu Răzvan şi Dani, Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, Observatorul orei 13, Observatorul orei 16, Acces Direct şi X Factor s-au impus ca lider detaşat de audienţă.
Zeci de mii de oameni s-au alăturat celei mai tari petreceri live, organizată de Antena 1 în Bucureşti, Iaşi şi Timişoara, distrându-se pe muzica celor mai în vogă artişti ai momentului. Anda Adam, Andreea Bălan, Andreea Bănică, Anna Lesko, CRBL, Connect R, Alex Velea, Matteo şi mulţi, mulţi alţii au încins atmosfera şi au făcut alături de petrecăreţi cea mai <<tare>> urare live Antenei 1, la propriu, şi la figurat.
Pe 29 noiembrie, telespectatorii Antenei 1 au fost răsfăţaţi cu super programe, care au clasat postul în fruntea clasamentului de audienţă la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, 18-49 urban, înregistrând un rating mediu de 3.8% şi o cotă de piaţă de 19.3%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă cu doar 3.1% rating şi 15.7% cotă de piaţă. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost preferata telespectatorilor, peste 446 000 de români urmărind ieri, în medie, programele staţiei.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
WHOLE DAY (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.8 | 19.3 | 213 |
Pro TV | 3.1 | 15.7 | 173 |
Ziua a început în forţă, cu jurnalul dimineţii prezentat de Olivia Păunescu şi Vali Butnaru, care s-a impus ca lider detaşat de audienţă, atât pe publicul comercial, cât şi la nivel urban. Observatorul dimineţii a înregistrat astfel un rating mediu de 2.8% şi o cotă de piaţă de 26.9% şi clasând şi de această dată Pro Tv pe poziţia secundă cu 2.5 procente de rating şi 23.5% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59) | Antena 1 | 2.8 | 26.9 | 158 |
Pro TV | 2.5 | 23.5 | 138 |
Matinalii Răzvan şi Dani au dat startul petrecerii, din platoul Neatza răsunând live, încă de la prima oră a dimineţii hit-ul Voltaj, „Ca la 20 de ani”. În platoul emisiunii, la zi aniversară a sosit şi un tort imens, în formă de planetă, din care s-au putut înfrupta toţi oamenii care îşi sărbătoreau ziua de naştere pe 29 noiembrie. O mulţime de artişti le-au trecut pragul haioşilor matinali, iar telespectatorii au trimis emisiunea în fruntea clasamentului de audienţă. Cu un rating mediu de 2.6% şi o cotă de piaţă de 19.7%, înregistrate la nivelul publicului comercial, Neatza a surclasat orice concurenţă, impunându-se ca lider detaşat de audienţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
NEATZA CU RAZVAN SI DANI (08:00-10:58) | Antena 1 | 2.6 | 19.7 | 146 |
Pro TV | 2.2 | 16.7 | 123 |
Principalele jurnale de ştiri ale amiezii, prezentate de Mihaela Călin şi-au adjudecat şi ele supremaţia în lupta pentru audienţă, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de piaţă, atât pe targetul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, Observatorul orei 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 3.6% şi 22.8% cotã de piaţã, mai mult decât dublu cifrelor obţinute de principalul competitor, Pro Tv, care a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de doar 1.7% şi 10.5% cotã de piaţã. Şi Observatorul orei 16 a fost cel mai urmărit program tv în intervalul său de difuzare înregistrând un rating mediu de 3.4% şi o cotă de piaţă de 18.5% pe targetul comercial, 18-49 urban.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATOR 13 (13:00-13:51) | Antena 1 | 3.6 | 22.8 | 201 |
Pro TV | 1.7 | 10.5 | 93 |
La zi aniversară, românii au urmãrit în numãr foarte mare, poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 19.4% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.9% şi un rating mediu de 1.5 procente. Dintr-un un tort aniversar uriaş, de peste 20 de kg s-au înfruptat şi concurenţii din casa Mireasă pentru fiul meu, sărbătorind împreună cu Antena 1.