Începând din 31 octombrie, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU Tv, AntenaPLAY, ObservatorNews.ro și toate platformele digitale devin parte al aceluiași univers vizual. Conceptul grafic care reunește cea mai mare platformă media din România a fost construit de departamentul de design al Antenei împreună cu britanicii de la Twin – Associates.
Amy Johnson și Ian Wormleighton, cele două nume care stau în spatele acestei agenții, au în portofoliu proiecte de branding pentru nume importante la nivel global de pe piața media și de entertainment: Discovery, Telemundo, BBC One, serialul The Crown, FC Barcelona, Top Gear, Dreamworks, UEFA sau Disney.
Declarație Mihai Cristian Ioniță, CEO Antena
În toți acești ani am inovat și evoluat în mod permanent producțiile de conținut, astfel încât ele să fie relevante și dedicate fiecărei platforme pe care sunt distribuite, liniare sau digitale.
Conceptul Antena este un demers important al evoluției noastre, unic pe piața media din România, unind vizual întreaga platformă multimedia de conținut sub un singur nume. Antena devine astfel endorser-ul tuturor proprietăților noastre, atât liniare, cât și digitale.
Declarație Twin
De peste 10 ani dezvoltăm proiecte împreună și a fost întotdeauna o plăcere să lucrăm cu această echipă. Conceptul Antena este un pas important făcut în contextul actual, al expansiunii digitale. Universul Antena devine amprenta întregului portofoliu, integrând perfect lumea liniară cu cea digitală. Antena este principala destinație de entertainment prin toate platformele ei.
Antena înseamnă peste 11.000 de ore de producție românească originală creată în fiecare an, din care peste 7.000 de ore de divertisment: cel mai longeviv matinal (Neatza cu Răzvan și Dani), cel mai apreciat cooking show (Chefi la cuțite), reality-show-uri care schimbă vieți (Asia Express, Insula Iubirii, Mireasa), cele mai bune emisiuni de umor (iUmor, Stand-Up Revolution), transformări spectaculoase (Te cunosc de undeva!), povești de neuitat (Adela, Lia), infotaiment și transmisiuni live (Observator, Neatza, Acces Direct și Xtra Night show), conținut dedicat pentru Antena Play.
Conținutul Antena a fost vizionat în decursul acestui an de peste 16 milioane și jumătate de telespectatori și peste 17 milioane de vizitatori unici în mediul on-line.