Mihai stie din proprie experinta ca service-urile auto nu sunt intotdeauna de buna credinta. A patit-o chiar in urma unei inspectii tehnice de rutina, pentru care a platit si schimbarea filtrelor. Si nu este doar un caz izolat. Unele service-uri si-au creat un obicei din taxarea pieselor pe care nu le-au reparat sau inlocuit si pentru lucrari omise. De astazi avem, insa, o lege care il apara pe client. Mai exact, atelierele vor fi obligate sa ofere proprietarilor de masini acces vizual la reparatii. Cea mai simpla varianta este un geam de sticla.
De fapt, toate service-urile sunt obligate sa instaleze camere video. Si chiar sa pastreze inregistarile o perioada, ca proba in caz ca primesc reclamatii. Sunt deja ateliere care se conformeaza. “Clientul are mai multa incredere cand vede ca este inregistrat exista si posibilitatea sa dam clientilor pe un card inregistrarea pe care si-o doreste”, a declarat Adela Ceparu, director de vanzari la un service auto.
“Mi se pare o idee buna sa vad ce se face la masina, sa fiu sigur ca se pun piesele pe care le comandam”, sunt de parere si clientii.
Potrivit noii legi, daca service-ul nu va permite sa asistati la reparatii, aveti dreptul sa refuzati, in scris, plata serviciilor.
EXCLUSIV!!! Scolile din Romania, sat fara caini. Siguranta elevilor este pusa sub semnul intrebarii... Copii cu dubla identitate. Specialistii avertizeaza ca joaca trebuie limitata, altfel micutii risca sa ramana blocati in...