"Acesta (vatmanul - n.r.) a utilizat toate sistemele de franare cu care este dotat tramvaiul, frana electrodinamica de serviciu, frana electrohidraulica de oprire si stationare si frana electromagnetica cu patina, pentru situatii deosebite, insa spatiul redus dintre tramvai si autoturism nu a permis oprirea tramvaiului si evitarea totala a evenimentului de circulatie", se arata intr-un comunicat de presa al Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB) remis, luni.
Vatmanul implicat in accidentul cu antrenorul Mircea Lucescu are o vechime de 19 ani in cadrul regiei si in toata aceasta perioada nu a fost implicat in accidente rutiere din culpa proprie, fiind un bun profesionist, se mai arata in document
"Am facut tot posibilul pentru evitarea accidentului. Am avut o reactie cat se poate de rapida si am actionat toate sistemele de franare de care dispune tramvaiul. Daca era un conducator mai putin experimentat in locul meu, nu reactiona atat de prompt", a spus vatmanul, citat in comunicat.
Reprezentantii regiei au mai precizat ca intregul personal de bord al RATB este supus controalelor medicale periodice la cabinetele de medicina muncii, conform legislatiei in vigoare.
Intr-un interviu din editia de luni a Gazetei Sporturilor, Mircea Lucescu a afirmat ca tramvaiul ar fi putut evita coliziunea.
"Tramvaiul putea evita coliziunea! L-am zarit de la zeci de metri distanta si mi-am imaginat ca va frana. Sa ma ierte Dumnezeu, dar parca a vrut sa dea peste mine!", a spus Lucescu.
Antrenorul echipei Sahtior Donetk, Mircea Lucescu, a fost ranit vineri intr-un accident rutier petrecut pe Bulevardul Vasile Milea din Capitala.
Mircea Lucescu a fost dus la Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, fiind internat in Sectia de Terapie Intensiva. In urma accidentului, Lucescu a suferit multiple fracturi ale coastelor si contuzie pulmonara la nivelul lobului inferior drept.
Sursa: Antena3
Foto: Captura VideoNews