Internetul a devenit una din cele mai mari pieţe de cumpărărturi pentru români. Dar şi una dintre cele mai nesigure. Produsele primite nu corespund cu cele prezentate online, nici la calitate, nici la aspect, unele nu au nici măcar instrucţiuni de utilizare.
Cele mai multe acuzaţii se îndreaptă spre magazinele înregistrate în alte ţări europene. Păgubiţii trebuie să-şi rezolve singuri problemele, pentru că autorităţile de la noi nu se pot atinge de aceste site-uri internaţionale.
A plătit pentru un polizor performant, dar a primit unul mai ieftin şi cu o putere mai mică. Asta a păţit un client din Bucureşti, care a comandat mai multe scule electrice de la un magazin online.
Mihai şi-a cumpărat o drujbă, un polizor şi un flex. Ultimul era singurul produs care corespundea cu ceea ce a comandat. A încercat să îşi recupereze banii de la magazinul online, înregistrat în Bulgaria. Dar, când a cerut explicaţii, a avut o supriză.