Antena Căutare

Ultima ediţie „Poftiţi la Nea Mãrin”, lider de audienţã Raluka, despre premiul câştigat: „Voi împãrţi banii cu colegii mei”

Sezonul șase al reality show-ului ”Poftiți la nea Mărin”, unul presărat cu noutăți, cu multe surprize și provocări la tot pasul a ajuns la final, iar Raluka a fost desemnată câștigătoarea ultimei ediții.

Sezonul șase al reality show-ului ”Poftiți la nea Mărin”, unul presărat cu noutăți, cu multe surprize și provocări la tot pasul a ajuns la final, iar Raluka a fost desemnată câștigătoarea ultimei ediții.

După ce au făcut scufundări, au condus motostivuitoare, au făcut bordeie de lut și au organizat petreceri de peste o sută de persoane, protagoniștii celei de-a opta ediții recunosc că a fost o experiență memorabilă. Dintre toți însă, nea Mărin a apreciat cel mai mult determinarea și forța de muncă a Ralukăi: ”Cea mai motivată dintre toți a fost Raluka. Și ea va primi la finalul sezonului ăstuia premiul de 2000 de euro.”

În spirit de fairplay însă, Raluka a decis să împartă premiul cu toți colegii ei, inclusiv cu Liviu și Andrei, cu care nu se află pentru prima dată în competiție: ”Am muncit cu toții, nu am muncit doar eu. Așa că vom împărți acești bani cu toții”.

Ultima ediţie „Poftiţi la Nea Mãrin”, lider de audienţã Raluka, despre premiul câştigat: „Voi împãrţi banii cu colegii mei”

La final de sezon, nea Mărin mărturisește că încheie ultima ediție cu nostalgie, dar și cu gândul că a trăit experiențe inedite.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Ultima ediție a reality show-ului a ținut telespectatorii cu sufletul la gură. ”Poftiți la nea Mărin” s-a impus ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.

Ultima ediţie „Poftiţi la Nea Mãrin”, lider de audienţã Raluka, despre premiul câştigat: „Voi împãrţi banii cu colegii mei”

Astfel, în intervalul 19.59 -23.06, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, ”Poftiți la nea Mărin” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 21,4 cotă de piață.

Reality show-ul de la Antena 1 s-a impus ca lider de piață și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 6 puncte de rating și 15,4 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de principalul competitor, Pro Tv, cu 5,6 puncte de rating și 14,3 cotă de piață, urmat de Kanal D cu 4,9 puncte de rating și 12,6 cotă de piață.

În minutul de aur, 21.49, peste un milion și jumătate de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Sursa:Kantar Media, Copyright:ARMADATA S.R.L. Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group. Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National Perioada 28 august 2018.

Aventura a ajuns la final! Raluka a câștigat ultima ediție a emisiunii „Poftiți la nea Mărin”, spre disperarea lui Liviu...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Citește și
Ultimele știri
x