Evenimentul a inceput luni cu o serie de activitati amuzante in cadrul carora, printre altele, participantii au facut cunostinta cu "ingerii cazuti in ispita", au vizionat proiectiile de campanii prezentate de cei doi avatari ADfel, Vicentiu Furnica si Pisi, au vizitat ADfel Galleries - expozitia cu cele mai premiate campanii neconventionale internationale si au luat parte la un experiment de crowd-sourcing cu ocazia Zilei Culturale.
Cei care nu au ajuns inca la ADfel mai au la dispozitie patru zile pline, timp in care vor avea ocazia de a experimenta tatuaje neobisnuite si de a-si exprima latura artistica prin realizare de picturi si chiar de a-si gasi perechea potrivita in urma concursului de sms-uri programat pentru sambata seara.
Mai mult decat atat, pasionatii de divertisment sunt asteptati diseara la Grand Spoof, singura competitie de parodiat reclame, care a devenit deja traditie pentru seara de joi la ADfel si a reusit anul acesta sa adune peste 50 de parodii finaliste, cel mai mare numar de inscrieri de pana acum.
Sursa: Antena3
FOTO: Antena3