- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
IAA România, în parteneriat cu Ziarul Financiar, organizează “Ziua Publicității” , prima ediție a unicului eveniment dedicat în totalitate industriei de marketing și publicitate din România.
Organizată sub sloganul “Publicitatea Crește România”, Ziua Publicității își propune să devină un cadru de dialog tripartit, profesioniști din domeniu, clienți și reprezentanți ai autorităților în domeniu fiind invitați să dezbată importanța pe care industria de marketing și publicitate o are asupra economiei naționale.
Baza discuțiilor va fi reprezentată de rezultatele unui studiu Deloitte, realizat în perioada mai-septembrie 2014. Materialul surprinde modul în care industria de marketing și publicitate contribuie direct la dezvoltarea economică, dar și percepția consumatorilor și a factorilor de decizie din companiile românești și internaționale active pe piața din România despre importanța publicității, atât ca mijloc de comunicare și informare în societate, cât și ca motor al afacerilor.
„6 din 10 români consideră că publicitatea are un impact direct asupra vieții lor” este una din primele concluzii ale studiului Deloitte.
Pe lângă prezentarea în detaliu a studiului, în cadrul evenimentului vor avea loc mese rotunde legate de impactul publicității asupra diverselor domenii de interes, interviuri și prezentări de poziție ale reprezentanților celor mai importanți actori din piață.
Printre temele care vor fi abordate se numără:
• Care este rolul publicității în creșterea PIB-ului şi economiei, în ansamblu?
• Cum este perceput rolul publicității în dezvoltarea societății civile și crearea brandului de țară?
• Cum văd antreprenorii rolul publicității ca motor de creștere al afacerilor?
Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite aici.