În luna ianuarie, Antena 1 a fost lider de audiență pe toate targeturile, în Day Time, iar „Acces Direct” si „Te pui cu blondele?” au fost lider de audiență pe intervalul lor orar atît la nivelul întregului public din mediul urban, cît și la nivelul prublicului din mediul urban.
„Acces direct”, lider de audiență pe all urban și național
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, „Acces direct”, a fost pe primul loc în topul audiențelor, atât pe publicul din mediul urban, unde a obținut un leadership de 90%, cât și la nivelul întregii țări, unde a avut un leadership de 70%.
Astfel, pe publicul din mediul urban, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a obținut, în medie, un rating de 9,1 puncte și o cotă de piață de 22,6 procente. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 7,3 puncte de rating și 18% cotă de piață.
„Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 10,6 puncte de rating și 23,9% cotă de piață, emisiunea fiind urmărită în medie de aproape două milioane de români. ProTv, următorul clasat, a avut 9,7 puncte de rating și 21,9 procente din cota de piață.
„Te pui cu blondele?”, cea mai urmărită emisiune de la Antena 1, în luna ianuarie, lider de audiență pe all urban și național
Emisiunea „Te pui cu blondele?” s-a situat pe primul loc în topul celor mai vizionate programe difuzate de Antena 1 în luna ianuarie. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, „Te pui cu blondele?” s-a situat pe primul loc cu o audiență medie de 8,1 puncte de rating și 17,8% cotă de piață, fiind urmată de Observatorul de la ora 19.00 cu o medie de 7,1 puncte de rating și 16,7% cotă de piață, iar pe locul al treilea situîndu-se emisiunea Acces direct cu o medie de 6,8 puncte de rating și 21,6% cotă de piață.
Emisiunea prezentată de Dan Negru, „Te pui cu blondele?”, a fost în luna ianuarie pe primul loc în topul audiențelor, atât pe publicul din mediul urban, unde a obținut un leadership de 100%, cât și la nivelul întregii țări, unde a avut tot leadership de 100%.
Astfel, pe publicul din mediul urban, emisiunea prezentată de Dan Negru a obținut, în medie, un rating de 8,5 puncte și o cotă de piață de 16,4 procente. ProTv s-a clasat pe locul al III-lea, după Kanal D, cu 7,1 puncte de rating și 13,7% cotă de piață.
„Te pui cu blondele?”s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 8,7 puncte de rating și 16,4% cotă de piață. ProTv, următorul clasat, a avut 7,3 puncte de rating și 13,8 procente din cota de piață.
Editia de dimineață a emisiunii „Mireasă pentru fiul meu”, lider de audiență pe toate targeturile
Lider de audiență a fost și emisiunea „Mireasă pentru fiul meu”, ediția de dimineață. Emisiunea prezentată de Andreea Mantea a înregistrat în luna ianuarie un leadership de 85% pe publicul comercial din mediul urban cu vîrste cuprinse intre 18-49 de ani, ănregistrînd o audiență medie de 2,3 puncte de rating și 14% cotă de piață, în timp ce ProTv a înregistrat pe același interval orar o aduență medie de 1,7 puncte de rating și 10,4% cotă de piață.
Clasamentul se menține și la nivelul intregului public din mediul urban, cînd emisiunea „Mireasă pentru fiul meu” a obținut, în medie, un rating de 2,7 puncte și o cotă de piață de 12,7 procente. ProTv s-a clasat pe locul al III-lea, după Antena 3, cu 1,7 puncte de rating și 8% cotă de piață.
„Mireasă pentru fiul meu ”s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 3,3 puncte de rating și 14,4% cotă de piață, iar ProTv s-a clasat abia pe locul al patrulea, după Antena 3 și Kanal D cu 1,8 puncte de rating și 7,7 procente din cota de piață.
Antena 1 a fost lider de audiență în Day Time pe toate targeturile în luna ianuarie
În luna ianuarie, Antena 1 fost lider de audiență în Day Time (10.00 – 16.00), pe toate categoriile de public. Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în luna ianuarie o audiență medie de 3,1 puncte de rating și 11,7% cotă de piață, în timp ce proTv s-a clasat pe locul al doilea cu 2,8 puncte de rating și 10,6% cotă de piață.
La nivelul publicului național, Antena 1 a înregistrat în Day Time o audiență medie de 3,4 puncte de rating și 12 puncte de rating, în timp ce ProTv s-a clasat pe locul al treilea, după Kanal D, cu 3,1 puncte de rating și 10,6% cotă de piață. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
Antena 1 a fost lider de audiență în Acces în luna ianuarie, pe urban și national
În luna ianuarie, Antena 1 fost lider de audiență în Access (16.00 – 19.00). Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în luna ianuarie o audiență medie de 7,2 puncte de rating și 18% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a clasat pe locul al doilea cu 5,4 puncte de rating și 13,6% cotă de piață.
La nivelul publicului național, Antena 1 a înregistrat în Access o audiență medie de 8,4 puncte de rating și 19,4 puncte de rating, în timp ce ProTv s-a clasat pe locul al treilea, după Kanal D, cu 6,8 puncte de rating și 15,7% cotă de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright:ARMADATA SRL
Noiembrie 2014
Combinaţie de zile mari la “Te pui cu blondele?”: Simona Gherghe, Morar și Buzdugan au pregătit o ediţie incendiară... 2015 aduce mai mulți telespectatori pentru posturile TV Intact Media Group...