Un prim eveniment in acest sens este lansarea Antena Play, platforma online a televiziunilor din grup, ce va cuprinde 5 canale TV in regim live si cinci noi posturi exclusive: News, Monden, Stars, TVNovela si ZU Channel. Antena Play a beneficiat de o investitie la nivelul sutelor de mii de euro si a fost dezvoltata integral in-house, de catre Digital AG, echipa online Antena Group. Aceeasi echipa a crescut cu pana la 400% traficul site-urilor din grup si pregateste o integrare TV pentru Antena Play.
O alta etapa de investitii o reprezinta Observatorul, produsul de stiri - reper al Antenei 1. Cu o crestere de peste 20% a cotei de piata pe target-ul 18-49 comparativ cu anul trecut, Observatorul lucreaza la o noua infatisare, ce va presupune o abordare spectaculoasa din punct de vedere al tehnologiei si al decorului. Investitia in noua tehnologie si in zona de resurse umane se ridica la aproximativ 2 milioane de euro. Aceasta noua etapa in consolidarea brand-ului Observator a debutat odata cu lansarea paginii dedicate www.observator.tv, care are deja sute de mii de vizitatori unici.
Dupa evenimentul care a adunat 100.000 de oameni la Iasi si rezultatele foarte bune ale ultimului val de audienta, Radio ZU detine, neintrerupt, leadershipul in Bucuresti si locul al treilea la nivel national. Dezvoltarea brandului ZU este o constanta preocupare pentru grup, in urmatoarele luni vizandu-se extinderea retelei teritoriale, prin achizitia de noi licente locale, dar si dezvoltarea platformei online, proiecte ce presupun o investitie de jumatate de milion de euro.
Consolidarea Intact Media Group priveste si zona TV, in care se lucreaza la un nou proiect anticipat sa se lanseze la finele anului, reprezentand o investitie importanta.
Prin diviziile TV, radio, print si online, continutul Intact Media Group ajunge zilnic la peste 10 milioane de romani.
Cel mai important angajator din media romaneasca, IMG furnizeaza catre bugetul public contributii anuale in valoare de peste 20 de milioane euro.
Premiile locale si internationale, implicarea in zona sociala, parteneriatele cu institutii de prestigiu si preocuparea pentru valorile autentice atesta relevanta, impactul si calitatea continutului creat de marcile din trust.
Intact Media Group are o istorie de peste 20 de ani, in care a creat brand-uri reper in media din Romania. In 2013, Intact Media Group include in portofoliu cinci posturi TV: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV, doua posturi radio: ZU si Romantic FM, doua cotidiene: Jurnalul National si Gazeta Sporturilor, trei reviste sub licenta BBC: Top Gear, Good Food si Science World, precum si o platforma online cu un public de peste 2,8 milioane vizitatori unici.