In compania unor invitati de exceptie, care s-au intrecut in dans, povestiri şi voie buna, romanii au savurat programul de Revelion pregatit de Mirela Boureanu Vaida. Astfel, la nivelul targetului 18-49 urban, "Revelion la Hanul Mirelei" a inregistrat un rating mediu de 5% şi 19.3% cota de piata, in timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv a inregistrat 4.4% rating şi 17% cota de piata. In minutul de aur, 02:36, peste jumatate de milion de telespectatori urmareau programul Antenei 1, reprezentând 10% rating şi 29.7% cota de piata, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 6.3% rating şi 18.5% cota de piata.
Si la nivelul targetului national, peste 1.000.000 de telespectatori i-au fost alaturi Mirelei Boureanu, Antena 1 impunându-se ca lider detaşat de piata, cu 5.5% rating şi 22.5% cota de piata, dublu fata de Pro Tv care la nivelul aceluiaşi target a inregistrat doar 2.6% rating şi 10.7% cota de piata. Si la nivelul celorlate targeturi, Antena 1 a fost prima optiune a romanilor.
Ultima seara a lui 2012 a insemnat si o victorie in Prime-Time a Antenei 1 pe toate target-urile importante: 18 – 49 Urban, All Urban si National. In acest interval orar au fost trasmise Observatorul orei 19,00, Chef cu Nae si Vasile, precum si Show-ul care a spart ghinionul, al lui Dan Negru.
Sursa: Kantar Media