Zi extraordinară ieri pentru Antena 1, postul din Băneasa impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în Whole Day, cât şi în Prime Time, în rândul telespectatorilor care locuiesc în mediul urban şi au vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.
Meciul Naţionalei disputat între România şi Grecia a înregistrat coordonate extraordinare de rating şi market share, situându-l în topul celor mai urmărite confruntări sportive ale anului, pe toate target-urile importante: comercial, All Urban şi National. La nivel naţional, partida a fost urmãritã, în medie, de 4 424 000 de români, vârful de audienţã fiind înregistrat la ora 21:35, când la Antena 1 se uitau 5 392 000 de telespectatori. Principalul post concurent, Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea în timpul difuzării meciului.
National | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Fotbal "Romania-Grecia" (21:02-22:54) | Antena 1 | 23.3 | 39.8 | 4424 |
Kanal D | 8.3 | 14.3 | 1584 | |
Pro TV | 4.5 | 7.7 | 858 |
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
21:35 | 28.3 | 44.9 | 5392 | 3.2 | 5.1 | 610 |
Şi la nivel comercial, în intervalul difuzării meciului, Antena 1 a fost cel mai urmărit program tv, cu un rating mediu de 23.5% şi o cotă de piaţă de 43.4%, poziţia secundă fiind ocupată de Kanal D cu 6.9% rating şi 12.7% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv ocupa abia locul trei, cu 5.5% rating şi 10.1% market share.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Fotbal "Romania-Grecia" (21:02-22:54) | Antena 1 | 23.5 | 43.4 | 1315 |
Kanal D | 6.9 | 12.7 | 386 | |
Pro TV | 5.5 | 10.1 | 305 |
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 4.7% şi o cotã de piaţã de 23.1% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.1% şi 15.2% cotã de piaţã. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, fiind urmărită, în medie, de peste 559 000 de telespectatori, în vreme ce Pro TV a fost urmărit, în medie, de peste 331 000 de telespectatori.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole day (02:00-26:00) | Antena 1 | 4.7 | 23.1 | 263 |
Pro TV | 3.1 | 15.2 | 172 | |
Kanal D | 2 | 9.6 | 110 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, înregistrând un rating mediu de 15.2% şi 31% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 851 000 de telespectatori din targetul comercial urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time, în vreme ce mai puţin de jumătate, 418 000 de telespectatori, urmăreau programele oferite de Pro Tv.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Prime Time (19:00-23:00) | Antena 1 | 15.2 | 31 | 851 |
Pro TV | 7.5 | 15.2 | 418 |
Din platoul emisiunii Sinteza zilei, Mihai Gâdea şi Dan Negru au urmărit reacţiile suporterilor, fiind în legătură directă, atât înaintea meciului, cât şi imediat după, cu Mircea Badea şi Adrian Ursu, corespondenţi speciali, preţ de o seară, pe Arena Naţională. Ediţia specială a emisiunii Sinteza Zilei s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor importante de public, Astfel, pe 18-49 urban, Sinteza zilei a înregistrat un rating mediu de 5.9% şi 15.5% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat doar 3.9% rating şi 10.2 share.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Sinteza zilei - editie speciala (23:05-23:27) | Antena 1 | 5.9 | 15.5 | 331 |
Pro TV | 3.9 | 10.2 | 219 |
Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Observator 16, Acces Direct şi Un show păcătos s-au impus şi ele ca lider detaşat de audienţã în rândul publicului comercial, 18-49 urban.