Cu subiecte senzationale, in exclusivitate, Simona Gherghe a dat ieri startul unui nou sezon Acces Direct care a reusit sa se impuna lider incontestabil de audienta, atat in randul publicului din mediul urban, cat si la nivelul targetului comercial al Antenei 1. Povestea incredibila a romanului care a uimit o lume in intreaga prin modul in care si-a invins destinul nemilos, dar si detaliile senzationale din spatele mariajului Adriana Bahmuteanu – Silviu Prigoana au tinut in fata micilor ecrane o medie de aproape 500.000 de telespectatori din mediul urban. Astfel, Acces Direct a surclasat concurenta cu un rating mediu de 4.6 puncte si 18.1 % share la nivelul targetului all urban Antena 1 lasand pe locul al doilea in clasamentul de audienta postul Pro Tv care in acelasi interval orar a reusit sa inregistreze doar 3.6 procente rating si 14.2 % cota de piata.
Telespectatorii au preferat-o pe Simona Gherghe in detrimentul competitorului direct – Catalin Maruta. In intervalul comun celor doua emisiuni, Antena 1 s-a mentinut pe primul loc cu un avans de 200.000 de telespectatori din mediul urban. In vreme ce Acces Direct a inregistrat un rating mediu de 5.3 procente si 20.2% cota de piata, Happy Hour a atins doar 3.4% audienta medie si 13% share in randul publicului din mediul urban.
“Le multumesc din suflet telespectatorilor care ne-au aratat ca le-a fost dor de noi! Si mie mi-a fost dor de emisie si de toti prietenii nostri de acasa, care toata vara ne-au dat mesaje spunandu-ne ca de abia asteapta sa ne intoarcem din vacanta! Fara ei povestea noastra nu ar exista!”, a declarat Simona Gherghe.
Un debut in forta a avut si cel de-al zecelea sezon Un show pacatos. De zece ori mai pacatos, Dan Capatos a revenit cu o echipa consolidata din care fac parte Catalin Bordea si Silviu Andrei, spre incantarea telespectatorilor care i-au ramas fideli si de aceasta data. Emisiunea moderata de Capatos a surclasat concurenta, impunandu-se lider absolut de piata in slotul sau orar, cu o audienta medie la nivel urban de 3.5 procente si 13.1 % cota de piata, fiind urmat in clasament de o alta televiziune din trustul Intact, Antena 3. Principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv a ocupat abia cea de-a treia pozitie in clasament in ierarhia la nivel urban.
”Stiam cat de iubit este acest show si cat de multi telespectatori fideli are, dar faptul ca ei s-au regrupat chiar de la prima editie, dupa o lunga vacanta, ne onoreaza si ne obliga sa ne mentinem la nivelul cu care i-am obisnuit. Practic noi suntem la un nou inceput de drum cu doi colegi noi si un studio minunat nou nout. Si faptul ca in aceste conditii am fost lideri detasat este o confirmare a faptului ca un Show pacatos a devenit o legenda de televiziune”, a declarat Dan Capatos dupa ce a primit cifrele de audienta de aseara.
Pe primul loc a ramas si Observatorul de noapte, care, incepand de ieri este difuzat de la 00.30, dar si Mireasa pentru fiul meu si Observatoarele de peste zi.
Sursa: Kantar Media
Nu doar concurentii trec prin foc si sabie la X Factor. Juriul X Factor in flacari, la propriu!... Radu Buzaianu: "Vreau sa ne luam mondenul inapoi!"...