Antena Căutare

Vara 2013: mai multi telespectatori pentru televizunile Intact comparativ cu anul trecut

Televiziunile INTACT MEDIA GROUP isi sporesc numarul telespectatorilor din randul publicului cu varste cuprinse intre 18 si 49 in lunile ianuarie - august 2013 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Curbele ascendente se inregistreaza pe toate intervalele orare ale zilei. Emisiunile de mare anvergura pe care Antena 1 le-a avut in acest an, talk-show-urile Antenei 3, productiile mondene ale Antenei 2, serialele Euforia dar si transmisiunile speciale ale GSP TV au avut un impact direct si pozitiv asupra publicului comercial, numarul de telespectatori fiind in crestere de la un an la altul.

18-49 Urban

Share ianuarie-august 2013/ 2012

IMG

IMG

dif% IMG

Whole day

19.8

18.8

5%

Prime Time

18.4

17.9

3%

morning

23.1

22.3

4%

daytime

20.6

19.1

8%

access

20.7

19.8

5%

late fringe

19.2

17.3

11%

all day

19.9

18.9

5%

prime time 19:00-24:00

18.6

17.8

4%

Trendul ascendent al televiziunilor Grupului Intact se poate observa si pentru targetul All Urban. “Antenele” sunt lider de audienta pe importante intervale orare, dupa cum se poate observa in tabelul de mai jos. Posturile Intact detin suprematia si isi consolideaza pozitia de lider in Whole Day, Day Time, Acces, Late Fringe si All Day.

Urban all

Share

ian-august 2013

ian-august 2012

Ian-August.13

CME

IMG

CME

IMG

dif% IMG

dif% CME

Whole day

21

21.9

19.9

20.8

5%

6%

Prime Time

25.5

20.5

24.3

19.9

3%

5%

morning

28.7

24.6

28.1

23.5

5%

2%

daytime

14.1

22.6

13.6

21.4

6%

4%

access

19.5

23.2

19

22

5%

3%

late fringe

19.6

20.6

16.9

18.6

11%

16%

all day

21.2

21.9

20.2

20.9

5%

5%

prime time 19:00-24:00

24.6

20.5

23.2

19.7

4%

6%

De asemenea, televiziunile Grupului Intact inregistreaza cresteri, in perioada lunilor de vara ale acestui an pe toate intervalele, comparativ cu 2012, pe targetul comercial.

18-49 Urban

Share

iun-august 2013/ 2012

IMG

IMG

IMG

Whole day

19.8

19.3

3%

Prime Time

18.7

18.3

2%

morning

23.1

21.9

5%

daytime

20.7

20

3%

access

20.4

20.5

0%

late fringe

19.1

18.1

6%

all day

20

19.4

3%

prime time 19:00-24:00

18.9

18.3

3%

Cresteri in perioada iulie - august 2013 comparativ cu vara anului 2012 se inregistreaza si in randul publicului din intreg mediul urban. “Mireasa pentru fiul meu”, “Acces Direct”, “Burlacul”, “Splash- vedete la apa”, “Te pui cu blondele”, emisiunile marca Observator, Știrile Antenei 3, Sinteza zilei, “In gura presei” sunt doar cateva dintre show-urile care au contribuit la cresterile inregistrate in lunile de vara.

Urban all

Share

iun-august 2013

iun-august 2012

Iun-August.13

CME

IMG

CME

IMG

dif% IMG

dif% CME

Whole day

20.4

22

17.7

21.6

2%

15%

Prime Time

24.4

20.9

21.4

21

0%

14%

morning

29.1

24.4

26.9

22.7

7%

8%

daytime

14.3

23

12.1

22.5

2%

18%

access

18.5

23.3

17.3

22.9

2%

7%

late fringe

19.1

20.3

14.4

19.4

5%

33%

all day

20.6

22.1

17.9

21.6

2%

15%

prime time 19:00-24:00

23.5

20.9

20.2

20.7

1%

16%

(Sursa: Kantar Media; Target: All Urban, 18 – 49 Urban).

Decoruri noi si subiecte fierbinti: Simona Gherghe revine cu surprize pentru telespectatori la Acces Direct, de la ora 1... Pregatiti-va de "Te cunosc de undeva"! Ozana Barabancea: „Daca nu ma asculti, jar mananci!”...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x