Păpușile Labubu nu sunt o noutate pe piață, fiind create acum un deceniu de artistul Kasing Lung, din Hong Kong. Cu toate acestea, au devenit extrem de populare în Occident abia după ce mai multe celebrități K-Pop, dar nu numai, au apărut cu ele pe rețelele de socializare.
Cu cât s-a vândut o păpușă Labubu de dimensiuni umane la licitație
Figurina are 131 de centimetri și a fost vândută la Licitația Internațioală Yongle din Beijing, conform unei surse. Aceasta a devenit cea mai scumpă jucărie de acest fel.
La licitația din această săptămână au fost aduse 48 de astfel de articole și au participat aproximativ 200 de persoane. Încasările au fost de 3.37 milioane de yuani. Păpușa Labubu de dimensiuni umane a fost vândută cu prețul-record de 1,08 milioane de yuani, adică peste 150.000 de dolari.
Citește și: Păpușile au luat locul oamenilor într-un sat. De ce s-a luat această decizie: „Acum plătim prețul”
De regulă, aceste jucării sunt vândute în magazine Pop Mart și costă în jur de 50 de yuani, adică aproximativ 7 dolari.
Jucăriile au devenit virale odată cu apariția starurilor K-Pop cu ele, dar și alte celebrități, precum Rihanna și Dua Lipa sau David Beckham, care a postat o fotografie pe rețelele de socializare în care avea o păpușă Labubu agățată de geantă.
Potrivit sursei menționate anterior, Pop Mart a retras figurinele din toate magazinele din Marea Britanie, din cauză că oamenii se certau pe ele.
De anul trecut, s-au mai deschis o serie de magazine Pop Mart în cinci țări, inclusiv Italia și Spania.
Adesea, în magazinele respective sunt puse la vânzare cutiuțe, blind boxes, în care colecționarii nu știu ce fel de figurină vor găsi.
În 2024, retailerul chinezesc a avut un profit de 13 miliarde de yuani, dublu față de anul 2023.
„Bomba cu ceas” din oceanele Pământului. Fenomenul poate pune în pericol viața pe întreaga planetă... Cine sunt românii dependenți de TikTok și Facebook. Profilul consumatorilor care petrec cel mai mult timp online...