Antena Căutare

Articole despre campanie

Ţi se face pielea de găină: Ce s-ar întâmpla dacă ar exista un ORFELINAT pentru părinţi!? Ar putea cei mici să-şi aleagă părinţi de suflet?

Ţi se face pielea de găină: Ce s-ar întâmpla dacă ar exista un ORFELINAT pentru părinţi!? Ar putea cei mici să-şi aleagă părinţi de suflet?

Se spune că nu-ţi poţi alege părinţii, însă oamenii de la Havas Worldwive Helsinki şi Fragile Childhood s-au întrebat ce s-ar întâmpla dacă ar exista un orfelinat pentru părinţi.

Joi, 30.10.2014, 10:30
Observator 19 se întreabă ”Ce se alege de satul nostru?”

Observator 19 se întreabă ”Ce se alege de satul nostru?”

Campania inițiată în săptămâna premergătoare alegerilor prezidențiale, ”România alege. Ce se alege de România?” continuă miercuri seară la Observator 19 cu un reportaj care pune sub lupă soarta satului românesc. Cu mult umor și înțelepciune neaoșă, reporterii Antena 1 se întreabă ”Ce se alege de satul nostru?” și ajung în câteva localități de lângă București, dar și din țară, pentru a observa ce au lăsat în urmă tinerii plecați la orașe și ce își doresc bătrânii râmași singuri de la cel ce urmează să îi conducă pe români.

Miercuri, 29.10.2014, 11:06
Cum ai arăta după 20 de ani de fumat? Încarcă o poză şi vezi transformarea absolut şocantă! Vei rămâne blocat

Cum ai arăta după 20 de ani de fumat? Încarcă o poză şi vezi transformarea absolut şocantă! Vei rămâne blocat

O campanie realizată de o organizaţie din Australia scoate la iveală efectele devastatoare pe care le are fumatul asupra tenului.

Luni, 27.10.2014, 14:01
Observatorul Antenei 1 lansează  campania ”România alege. Ce se alege de România?”

Observatorul Antenei 1 lansează campania ”România alege. Ce se alege de România?”

Duminică, 2 noiembrie, românii sunt chemați la vot pentru a-și alege președintele. Fie că vin la vot după Slujba de duminică, după masa de prânz în familie sau direct de la serviciu, fie că vin cu aceeași pereche de pantofi ca la alegerile trecute sau in mașina nouă pe care tocmai și-au cumpărat-o, fie că vin de la grătar, fie că sunt bătrâni din satele în care au rămas singuri sau tineri plecați la oraș să-și facă un rost, fie că trăiesc în țară sau au plecat în străinătate, toți românii pot acum să aleagă. Românii s-au săturat să vadă ce se alege de România.

Duminica, 26.10.2014, 15:19
Dani Oțil, decizie RADICALĂ! Ce a hotărât matinalul te va emoționa la MAXIMUM!

Dani Oțil, decizie RADICALĂ! Ce a hotărât matinalul te va emoționa la MAXIMUM!

Aduce veselie în casele românilor în fiecare dimineață, de luni până vineri, iar acum, Dani Oțil, prezentator al emisiunii ”Neatza”, a luat o decizie radicală. El și-a scos la vânzare un obiect drag.

Marti, 21.10.2014, 15:57
Vedetele Antena Stars susţin campania de siguranţă rutieră “Centura de sigurantă este greu de ignorat”

Vedetele Antena Stars susţin campania de siguranţă rutieră “Centura de sigurantă este greu de ignorat”

În România, 6 din 10 conducatori auto refuză să poarte centura de siguranta. În plus, bărbaţii au cu 77% mai multe şanse de a-şi pierde viaţa într-un accident auto decât femeile şi, anual, de trei ori mai mulţi bărbaţi decât femei îşi pierd viata în accidente auto. Pornind de la aceste statistici, Antena Stars s-a alăturat iniţiativei lansate de ACR într-o campanie de responsabilizare socială inedită, care îşi doreşte să transforme centura de siguranţă într-un accesoriu imposibil de ignorant şi să schimbe obiceiul celor care călătoresc cu maşina.

Miercuri, 15.10.2014, 14:41
Campania care a schimbat România!

Campania care a schimbat România!

După campanie Observator "Donează Roşu pentru România!" desfăşurată în 6 săptămâni a crescut donarea de sânge în România cu 80%.

Luni, 13.10.2014, 16:50
„Donează Roșu pentru România”, campania care a uimit Europa

„Donează Roșu pentru România”, campania care a uimit Europa

Seria de reportaje din cadrul campaniei “Donează Roşu pentru România“, inițiată de Observatorul Antena 1 și agenția Geometry Global și difuzată în primăvara acestui an, a câștigat marele premiu, două medalii de aur şi o medalie de argint în cadrul Festivalului Golden Drum, cel mai mare festival de media și advertising din Europa Centrală.

Luni, 13.10.2014, 13:36
Atenție, imagini sângeroase! "Nu chiuli de la școală", o campanie ȘOCANTĂ, adresată tinerilor, face înconjurul lumii

Atenție, imagini sângeroase! "Nu chiuli de la școală", o campanie ȘOCANTĂ, adresată tinerilor, face înconjurul lumii

Atenție, imaginile de mai sus vă pot afecta emoțional!

Vineri, 10.10.2014, 21:18
"Trăiește sănătos, mănâncă inteligent!", o nouă campanile în şcoli! Florin Grozea, fostul membru al trupei HI-Q şi Doru Todoruţ, alături de prichindei!

"Trăiește sănătos, mănâncă inteligent!", o nouă campanile în şcoli! Florin Grozea, fostul membru al trupei HI-Q şi Doru Todoruţ, alături de prichindei!

În ziua de astăzi, numeroşi prichindei aleg să consume mâncăruri rapide, în defavoarea fructelor şi a legumelor, motiv pentru care obezitatea afectează sute de mii de adulţi, dar şi copii. De aceea, Florin Grozea, ex HI-Q şi Doru Todoruţ, de la Deep Central, s-au alăturat unei acţiuni inedite.

Joi, 09.10.2014, 09:19
O nouă campanie în școli - "Trăiește sănătos, mănâncă sănătos!"

O nouă campanie în școli - "Trăiește sănătos, mănâncă sănătos!"

Florin Grozea și Doru Todoruț, promoterii campaniei "Trăiește sănătos, mănâncă sănătos!", au fost invitați în platoul de la Neatza!

Joi, 09.10.2014, 08:36
O lume întreagă, SCANDALIZATĂ de atitudinea HALUCINANTĂ a unei fetiţe! Ce vrea să facă la doar 12 ani te va lăsa mască!

O lume întreagă, SCANDALIZATĂ de atitudinea HALUCINANTĂ a unei fetiţe! Ce vrea să facă la doar 12 ani te va lăsa mască!

Milioane de oameni din toate colţurile lumii au fost scandalizate după ce o fetiţă în vârstă de 12 ani a şocat spunând că în doar câteva zile va merge la Altar cu un bărbat de 37 ani.

Joi, 09.10.2014, 08:16
După nebunia Ice Bucket Challenge vedetele au început să-şi atingă bărbăţia pentru campania „Feelingnuts“ - „Palpează-ţi testiculele''

După nebunia Ice Bucket Challenge vedetele au început să-şi atingă bărbăţia pentru campania „Feelingnuts“ - „Palpează-ţi testiculele''

Campania Ice Bucket Challenge a înregistrat până acum un succes neașteptat. Sute de personae, vedete international și din România au acceptat să-și toarne o găleată de apă cu cgheață în cap și să doneze o sumă de bani pentru a aduna fonduri pentru lupta împotriva sclerozei laterale amiotrofice.

Vineri, 03.10.2014, 14:35
Campania Observator "Dă mai departe", nominalizată la premiile AIB Londra

Campania Observator "Dă mai departe", nominalizată la premiile AIB Londra

Campania Observator "Dă mai departe", difuzată anul trecut, în săptămâna Crăciunului, a fost nominalizată la premiile AIB Londra. Echipa Observator are competitori puternici, precum BBC, Al Jazeera şi alte mari televiziuni din Australia,...

Joi, 02.10.2014, 19:40
”Uită o carte undeva!”, o campanie pentru toți iubitorii de literatură

”Uită o carte undeva!”, o campanie pentru toți iubitorii de literatură

Ştiţi cum ne place nouă să spunem, de prea multe ori, sincer, că românii nu pot asta, nu pot ailaltă, sunt cam hoţi şi cam lăudăroşi? Că dacă am fi nemţi, altfel ar fi ţara.

Joi, 25.09.2014, 17:33
VIDEO! Clipul care a emoționat o lume întregă: Ce se întâmplă după ce stăpânul își lasă câinele singur acasă

VIDEO! Clipul care a emoționat o lume întregă: Ce se întâmplă după ce stăpânul își lasă câinele singur acasă

De cele mai multe ori, câinii țin locul celui mai buni prieteni și dovedesc loialitate, iubire și afecțiune.

Miercuri, 24.09.2014, 14:58
Campania Observator "Donează Roşu", înscrisă la importante festivaluri de creaţie!

Campania Observator "Donează Roşu", înscrisă la importante festivaluri de creaţie!

Pe 28 aprilie anul acesta, Observator propunea românilor campania "Donează Roşu pentru România", înregistrând imediat un succes la nivel naţional

Marti, 23.09.2014, 15:20
Brand-ul Iutta este acum parte din campania “România, tare de tot''

Brand-ul Iutta este acum parte din campania “România, tare de tot''

Iutta este unul dintre brand-urile romanesti selectate sa fie promovate in campania “Romania tare de tot”, by Intact Media Group. Povestea Iutta, la fel ca toate istoriile de succes, nu seamana cu nimic altceva, este originala si frumoasa si, cand o auzi, parca o stii de cand lumea si te intrebi cum de n-ai avut tu aceasta idee extraordinara.

Marti, 16.09.2014, 17:32
VUNK, invitație în Orașul Minunilor

VUNK, invitație în Orașul Minunilor

Intr-o campanie fara precedent in Romania, Vunk a creat, sub anonimat, un oras virtual care a depasit 10.000 de locuitori, o comunitate a oamenilor care vor sa traiasca frumos, cu bun simt si sa-i ajute neconditionat pe cei din jur.

Miercuri, 27.08.2014, 16:46
Sute de femei mutilate cu acid, în India! Povestea șocantă a unei supraviețuitoare

Sute de femei mutilate cu acid, în India! Povestea șocantă a unei supraviețuitoare

În fiecare an, o mie de femei din India sunt mutilate cu acid. Rupa este doar una dintre ele. A supravieţuit unui atac sinistru şi încearcă să îşi refacă viaţa. Ba mai mult, le-a provocat şi pe alte victime să nu se mai ascundă. A croit...

Miercuri, 13.08.2014, 15:38
Generația Pierdută, episodul 10. Povestea Vioricăi, fata care se mândrește că vine din România

Generația Pierdută, episodul 10. Povestea Vioricăi, fata care se mândrește că vine din România

Americanii au numit-o Veronica Magreta. Au crescut-o peste ocean, cu personaje Disney, sărbători americane şi cântece în limba engleză. Dar acum, ea îşi spune Viorica Culea - e numele dat la naştere de bunicul ei,Viorel.

Luni, 07.07.2014, 17:55
BGS oferă AJUTOR femeilor abuzate, victime ale violenței domestice

BGS oferă AJUTOR femeilor abuzate, victime ale violenței domestice

BGS oferă GRATUIT servicii de monitorizare și intervenție femeilor abuzate, victime ale violenței domestice

Luni, 07.07.2014, 17:03
Generaţia Pierdută, episodul 9: Călătoria vieţii pentru Erika: Canada-România

Generaţia Pierdută, episodul 9: Călătoria vieţii pentru Erika: Canada-România

Are 18 ani şi a văzut deja jumătate din planetă. Călătoria vieţii ei este, culmea, spre România. Erika Licursi este încă unul dintre copiii Generaţiei pierdute.

Luni, 30.06.2014, 20:12

Campania "Lăsaţi-mă să învăţ!" a ajutat mii de şcolari să răsfoiască o carte nouă

Lăsaţi-mă să învăţ! Este strigătul disperat al miilor de copii din România care nu au posibilitatea să îşi cumpere nici măcar o carte.

Luni, 23.06.2014, 08:34
Campania "Lăsaţi-mă să învăţ!" a ajutat mii de şcolari să răsfoiască o carte nouă

Campania "Lăsaţi-mă să învăţ!" a ajutat mii de şcolari să răsfoiască o carte nouă

Lăsaţi-mă să învăţ! Este strigătul disperat al miilor de copii din România care nu au posibilitatea să îşi cumpere nici măcar o carte.

Luni, 23.06.2014, 07:47
Generaţia Pierdută, episodul 6: Katie, un copil vândut și un destin salvat

Generaţia Pierdută, episodul 6: Katie, un copil vândut și un destin salvat

Copii la export pe bandă rulantă. Aşa arătau adopţiile la scurt timp după revoluţie. Actele contau mai puţin. Parafa se punea fără un control strict, fără informaţii clare. Anchetele sociale erau, adesea, incomplete sau inexacte.

Joi, 19.06.2014, 20:50
Coca-Cola Romania, premiată la Romanian Effie Awards 2014

Coca-Cola Romania, premiată la Romanian Effie Awards 2014

Coca-Cola România a câştigat Silver şi Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets #Haisamancamimpreuna şi campania Dorna „Grijă pentru copii”, dezvoltate de McCann Bucureşti.

Miercuri, 18.06.2014, 13:44
Generaţia Pierdută, episodul 5: Două inimi legate peste ocean

Generaţia Pierdută, episodul 5: Două inimi legate peste ocean

Destinul a mutilat-o sufleteşte de două ori. Cristina avea 9 luni când mama ei din România a abandonat-o. Şi 12 ani când a fost părăsită şi de tatăl adoptiv din Statele Unite.

Luni, 16.06.2014, 20:13
Generația Pierdută! Cristina, fata abandonată în România și traumatizată în America

Generația Pierdută! Cristina, fata abandonată în România și traumatizată în America

Adoptată în 1991, după ce părinţii care au înfiat-o au văzut unul dintre reportajele americane din orfelinatele groazei din România. Destinul a mutilat-o sufleteşte de două ori.

Luni, 16.06.2014, 16:21
Gilda Preda, finalistă a campaniei "Liga Profesorilor Excepţionali"

Gilda Preda, finalistă a campaniei "Liga Profesorilor Excepţionali"

Sunt profesori în România care sunt îndrăgostiţi de profesie chiar şi după ce au predat aproape 30 de ani

Vineri, 13.06.2014, 17:19
Gilda Preda, finalistă a campaniei "Liga Profesorilor Excepţionali"

Gilda Preda, finalistă a campaniei "Liga Profesorilor Excepţionali"

Sunt profesori în România care sunt îndrăgostiţi de profesie chiar şi după ce au predat aproape 30 de ani. Iar acum unii din foştii elevi îi sunt colegi la catedră. Unul dintre aceştia este Gilda Preda din Măcin, judeţul Tulcea.

Vineri, 13.06.2014, 16:58
Logodnica lui Bruce Lee, regele canalelor, a murit la numai 18 ani

Logodnica lui Bruce Lee, regele canalelor, a murit la numai 18 ani

Oraşul de sub noi şi-a mai luat un tribut! Logodnica lui Bruce Lee, regele canalelor, a murit la numai 18 ani. Victoria s-a stins pe stradă, în faţa Gării de Nord. La doi paşi de canalul unde trăia, printre gunoaie şi droguri

Joi, 12.06.2014, 20:23
Generaţia Pierdută, IV: Deşi vândut ca la piaţă, Alex doreşte să îşi cunoască familia care l-a abandonat!

Generaţia Pierdută, IV: Deşi vândut ca la piaţă, Alex doreşte să îşi cunoască familia care l-a abandonat!

Vândut pe 100 de milioane de lei. În bancnote de câte o sută - cum erau atunci. Alexandru Ovidiu a fost cumpărat când n-avea nici un an

Joi, 12.06.2014, 19:49
Generaţia Pierdută 4! Gest EMOȚIONANT: Alex îi MULȚUMEȘTE mamei, deşi l-a VÂNDUT ca la piaţă!

Generaţia Pierdută 4! Gest EMOȚIONANT: Alex îi MULȚUMEȘTE mamei, deşi l-a VÂNDUT ca la piaţă!

În această seară, urmăriţi povestea tulburătoare a lui Alex, băiatul care îi mulţumeste mamei deşi l-a vândut ca la piaţă! De la 7 ani, în faţa casei din America, a ridicat, alături de steagul american, tricolorul României!

Joi, 12.06.2014, 16:25
Bucegi te invită să “strângi semne de recunoștință și să faci o bucurie celor dragi!

Bucegi te invită să “strângi semne de recunoștință și să faci o bucurie celor dragi!

Campania “Strânge semne de recunoștință și-mplinește o dorință” te invită să faci o bucurie celor dragi. Vezi care sunt cei trei pași simpli de la Razvan si Dani și poți câștiga 10.000 de euro pentru a împlini o dorință.

Miercuri, 11.06.2014, 23:31
Ce ai face dacă ai câștiga premiul cel mare?

Ce ai face dacă ai câștiga premiul cel mare?

Participând la campania "Strânge semne de recunoștință și-mplinește o dorință" poți câștiga unul dintre cele două premii de 10.000 de euro.

Marti, 10.06.2014, 16:21
Spune-ne cui îi ești recunoscător!

Spune-ne cui îi ești recunoscător!

Prin intermediul campaniei Bucegi, puteti sa va aratati recunostinta fata de cei dragi. Urmareste "Neata cu Razvan si Dani" sau intra pe www.suntrecunoscator.ro pentru a afla cum poti castiga premii in electrocasnice din ora in ora sau unul dintre cele 2 premii a cate 10.000 de euro.

Marti, 10.06.2014, 15:02
GENERAȚIA PIERDUTĂ: Destin ȘOCANT! Adoptată în România, abandonată în SUA

GENERAȚIA PIERDUTĂ: Destin ȘOCANT! Adoptată în România, abandonată în SUA

S-a născut într-o vineri de sfârşit de septembrie. Loredana Lăcrămioara. Câteva luni mai târziu, a fost uitată de mamă în spital, la Făgăraş. Salvarea ei a venit la doi ani şi jumătate, când a fost înfiată de o familie înstărită din SUA

Luni, 09.06.2014, 20:03
"Generația Pierdută" - episodul 3! Blestemul Laurei, fata PĂRĂSITĂ de noroc

"Generația Pierdută" - episodul 3! Blestemul Laurei, fata PĂRĂSITĂ de noroc

Încă un copil al "GENERAŢIEI PIERDUTE" de România. O fată ajunsă la o maturitate cruntă: familia adoptivă a părăsit-o pe Laura, iar statul american e pe punctul de a-i lua cei trei copii pe care nu are cu ce să-i crească.

Luni, 09.06.2014, 16:19
Campania "Mamaia Style", considerată drept una "sexistă"

Campania "Mamaia Style", considerată drept una "sexistă"

"Vânătoarea de păsări" din videoclipul oficial care promovează staţiunea Mamaia a ajuns pe masa consiliului împotriva discriminării. Mai multe ONG-uri cred că reclama promovată de Radu Mazăre pune femeile într-o lumină proastă şi le denigrează

Vineri, 06.06.2014, 14:22
Generația Pierdută | Vânduți CA O MARFĂ IEFTINĂ, doi frați s-au întâlnit pe tărâmul făgăduinței!

Generația Pierdută | Vânduți CA O MARFĂ IEFTINĂ, doi frați s-au întâlnit pe tărâmul făgăduinței!

Tommy Trippel și Rob Brekke au același sânge, dar soarta i-a aruncat într-un leagăn de copii din Suceava. După 18 ani s-au reîntâlnit peste mări și țări

Joi, 05.06.2014, 21:46
Generația Pierdută | În orfelinatul din România s-a îmbolnăvit de RÂIE!

Generația Pierdută | În orfelinatul din România s-a îmbolnăvit de RÂIE!

Alex Tripple a fost adoptat de o familie din S.U.A. la începutul anilor 90. Când a fost dus la un control de rutină, părinții adoptivi au constatat că micuțul avea SCABIE, FARINGITĂ și OTITĂ

Joi, 05.06.2014, 21:23
Tu cui ii esti recunoscator azi?

Tu cui ii esti recunoscator azi?

Tu cui ii esti recunoscator azi? Cei de la Pate Bucegi ne invita sa ne aratam recunostinta in fiecare zi si sa participam in campanie.

Miercuri, 04.06.2014, 17:09
Adrian Măniuţiu, despre campania "Produs în România"

Adrian Măniuţiu, despre campania "Produs în România"

Adrian Măniuţiu a comentat astăzi în cadrul ediţiei de astăzi al emisiunii "Esenţial cu Alina Petrescu", despre noua campaie "Produs în România".

Vineri, 30.05.2014, 16:57
Emisiunea “Income cu Adrian Măniuţiu”, de la Antena 3, a lansat campania “Produs în România”

Emisiunea “Income cu Adrian Măniuţiu”, de la Antena 3, a lansat campania “Produs în România”

Emisiunea de business "Income cu Adrian Măniuţiu", difuzată la Antena 3, a lansat astăzi "Produs în ROmânia", o campanie care va prezenta şi argumenta importanţa producţiei locale şi a consumului de produse fabricate în România.

Joi, 29.05.2014, 13:19
O nouă campanie marca Observator. Din 2 iunie: GENERAȚIA PIERDUTĂ!

O nouă campanie marca Observator. Din 2 iunie: GENERAȚIA PIERDUTĂ!

De luni, 2 iunie, de la ora 19.00, telespectatorii Antenei 1 pot urmări o nouă campanie fără precedent a Observatorului : GENERAŢIA PIERDUTĂ

Joi, 29.05.2014, 12:14
Bucureştiul se află pe primul loc în topul  judeţelor din aplicaţia BUCEGI, "Mulţumiri celor dragi"

Bucureştiul se află pe primul loc în topul judeţelor din aplicaţia BUCEGI, "Mulţumiri celor dragi"

Capitala se află pe locul întâi, cu 40 de mesaje de mulţumire înscrise. Trimite şi tu mesajul tău celor dragi.

Miercuri, 28.05.2014, 20:51
Campania marca Bucegi continuă! Bucureştiul este pe primul loc în top, cu mesajele trimise celor dragi!

Campania marca Bucegi continuă! Bucureştiul este pe primul loc în top, cu mesajele trimise celor dragi!

Bucuresti se afla pe primul loc in topul judetelor din aplicatia BUCEGI. Multumiri celor dragi, cu 40 de mesaje de multumire inscrise. Trimite si tu mesajul tau celor dragi.

Miercuri, 28.05.2014, 18:04
Bunul simț este premiat! ”Strânge semne de recunoștință și-mplinește o dorință”, o campanie marca Bucegi!

Bunul simț este premiat! ”Strânge semne de recunoștință și-mplinește o dorință”, o campanie marca Bucegi!

Încă din cele mai vechi timpuri, bunul simț a avut o importanță deosebită în societate, însă de-a lungul vremurilor, acesta s-a pierdut. Pentru că ospitalitatea, educația și respectul pentru persoanele dragi sunt primordiale, Bucegi te invită să iei parte la Campania ”Strânge semne de recunoștință și-mplinește o dorință”.

Marti, 27.05.2014, 15:50
SPECIAL! Campania "Sari pentru tine!", la penultimul episod!

SPECIAL! Campania "Sari pentru tine!", la penultimul episod!

Campania "Sari pentru tine!" a ajuns la penultimul episod! Asta nu înseamnă că cei trei participanţi rămaşi în cursă muncesc mai puţin. Instructoarea lor i-a dus să facă aquagym.

Luni, 26.05.2014, 20:19

Ultimele știri

x