1. Documenteaza-te
Inainte de a cere o marire de salariu, trebuie sa te documentezi cu privire la nivelul mediu al compensatiei in profesia pe care o executi. De asemenea, trebui sa tii cont de experienta pe care o ai, de vechime, de marimea companiei sau de zona in care te afli. Astfel, eviti sa te afli in situatia de a cere mai mult decat meriti.
2. Alege momentul potrivit
O astfel de propunere pentru seful tau nu se poate face in fuga, pe coridor, asa ca programeaza-ti dinainte o intalnire. De asemenea, daca firma trece printr-o criza economica, ar trebui sa mai astepti putin.
3. Fa o lista cu reusitele tale
Inainte de a ajunge la sedinta cu seful tau, fa o lista cu toate reusitele tale in compania in care lucrezi. Trebuie sa-i demonstrezi sefului tau ca esti un angajat valoros, iar rezultatele muncii tale au avut un efect pozitiv asupra firmei.
4. Pregateste-te pentru un refuz
Indiferent de cat de bine ti-ai pregatit discursul, exista sanse ca seful tau sa nu-ti ofere marirea. Nu este cazul sa disperi sau sa faci o criza in biroul lui. Incearca sa fii diplomat si sa ii multumesti sefului pentru ca te-a ascultat. Faptul ca ai fost refuzat nu inseamna ca nu esti apreciat, ci ca nu este momentul potrivit.
5. Nu te enerva
Daca ai fost refuzat, cel mai nepotrivit lucru pe care il poti face este sa-ti ameninti seful. Chiar daca ii oferi un ultimatum, acest lucru nu o sa-ti aduca marirea prea curand. Intreaba-l, in schimb, daca exista vreo sansa ca acest lucru sa se intample in viitor.
Sursa: foxnews.com
FOTO: glassdoor.com
Marea Britanie: recuperare spectaculoasa dupa ce chipul i-a fost ars cu acid... Premiera mondiala: bebelus de 17 ore, operat pe inima!...