1. Alimentatia echilibrata
Este bine sa mananci de dimineata. Chiar daca nu esti obisnuit sa iei micul dejun, fa un efort! De asemenea, incearca sa adormi inainte de miezul noptii. La birou, nu evita sa nei apa: 8 pahare pe zi pot face miracole.
2. Evita persoanele ce traiesc emotii negative!
Cu siguranta ai colegi care se plang zi de zi. Sau altii care sunt tot timpul nervosi si abia asteapta un motiv pentru a initia sau continua o discutie in contradictoriu. Decat sa ii confrunti, e mai bine sa-i eviti. Prima solutie nu numai ca iti va lua un timp indelungat, dar iti va crea si tie o stare de activare emotionala ce va duce la oboseala.
3. Persoanele dragi
Pune-ti pe birou o poza a celui pe care il iubesti! Daca nu ai pe cineva apropiat, copii, sau parintii, sau chiar animalul preferat. Cand vei privi imaginea chiar daca nu vei resimti emotii pozitive, tot vei avea o pauza de la activitatile legate de munca.
Foto: teststress.com
Afla care sunt jucariile indicate pentru bebelusul tau!... Reteta: Paine prajita cu ciuperci...