Despre dietele cu legume de vară și conținutul caloric în funcție de preparare

Pentru că multe persoane consideră că a mânca doar legume este echivalent cu a nu cumula kilograme în plus, despre dietele cu legume de vară și conținutul caloric în funcție de preparare puteți afla mai multe în materialul de mai jos.

Despre dietele cu legume de vară și conținutul caloric în funcție de preparare

Floriana Iacob, reporter al emisiunii "Neatza cu Răzvan și Dani", alături de nutriționistul Simona Carniciu, ne spune ce legume putem mânca pentru a nu ne îngrășa și cum le putem prepara.

Este greșit să considerăm că putem mânca legume în orice cantitate pentru a nu ne îngrășa!

Chiar dacă sunt legume care au foarte puține calorii, puțini carbohidrați și nu ne-ar dăuna într-o dietă, dacă ne obișnuim să mâncăm cantități foarte mari, stomacul se va mări, iar în momentul când vom mânca alimente mai calorice, sau cu carbohidrați mai mulți, automat ne vom îngrășa mai rapid.

Pentru că este vară, este chiar oportun să mâncăm legume, care ne ajută să nu ne îngrășăm, dar vin și la pachet cu un aport de vitamine și minerale care ne vor ajunge acum, vara, dar unele dintre ele, care sunt liposolubile, se depozitează pentru perioadele în care nu vor mai atât de solubile.

Dintre aceastea avem: dovlecelul, vinetele, fasolea verde, bobul.

Ce trebuie să știm despre aceste legume este că au calorii puține, însă dacă sunt gătite mai light, la abur, în salate și nu prăjite.

Dintre legumele de vară care ne-ar putea îngășa, consumate în cantități mai mari de 100 gr/zi, sfecla roșie și mazărea sunt câteva exemple.

Citește și: Cum putem combina fructele și legumele de sezon pentru a beneficia maxim de proprietățile lor

Trebuie să fim moderați în a consuma leguminoase: fasole boabe, mazăre, sau cereale cum ar fi orezul, care vin cu un aport consistent de calorii.

Putem opta pentru orezul brun, dar nu în cantitate mai mare de 50 de grame, pe care să-l combinăm cu legume.

Citește și: De ce sunt mai recomandate sucurile din legume și fructe verzi? Proprietăți și beneficii

În perioada de vară este recomandat să mâncăm legume și salate la mesele de prânz, pentru a nu ne îngreuna digestia și să lăsăm carnea pentru cină.

Citește și
gabriela cristea imbracata in mov
Ce face Gabriela Cristea de când toată familia ei este infectată cu Covid-19. Prezentatoarea TV a dezvăluit prin ce trece cu fetele
Ce face Gabriela Cristea de când toată familia ei este infectată cu Covid-19. Prezentatoarea TV a dezvăluit prin ce trece cu fetele
Patrizia Paglieri, Francesco si Irina Fodor, la Asia Express - Drumul Imparatilor
Patrizia Paglieri are un iubit mai tânăr decât ea. Cine e bărbatul cu care concurenta Asia Express are o relație de patru ani
Patrizia Paglieri are un iubit mai tânăr decât ea. Cine e bărbatul cu care concurenta Asia Express are o relație de patru ani
colaj de fotografii cu anamaria prodan
Din ce a făcut Anamaria Prodan cei mai mulți bani și în ce investește acum impresara
Din ce a făcut Anamaria Prodan cei mai mulți bani și în ce investește acum impresara
Mai multe articole

Pentru mai multe exemple și detalii, accesați materialul video de mai jos, desprins din cadrul îndrăgitului matinal Neatza cu Răzvan și Dani.

Culorile sezonului de primăvară-vară 2022. Care sunt datele oferite de raportul Institutului Pantone Fashion Color Trend
Culorile sezonului de primăvară-vară 2022 au fost dezvăluite de prestigiosul raport al...
Zodii ghinioniste în ziua de 22 octombrie 2021. 3 nativi care se vor confrunta cu probleme
Trei nativi se numără printre acele zodii ghinioniste în ziua de 22 octombrie 2021. Aceștia...
Parteneri
Fusilli cu somon și mazăre. Rețetă simplă de paste
Descoperă o rețetă simplă, dar gustoasă, de paste pe care o poți prepara pentru un prânz în familie sau pentru o cină ușoară. Rețeta de fusilli cu somon și mazăre va fi cu siguranță pe placul tuturor.
Catine.ro
Ultimele știri