Raportul anual realizat de App Annie pentru 2019 arată că anul trecut aplicaţiile mobile s-au bucurat de o nouă creştere a numărului de download-uri pe ambele platforme majore, App Store şi Play Store.
Cu 204 miliarde de download-uri, 2019 a stat mai bine cu 6% faţă de 2018. În medie, un utilizator a petrecut anul trecut 3,7 ore pe zi folosind aplicaţii mobile.
Aplicaţiile au generat în 2019, prin toate formele de achiziţie disponibile utilizatorilor, de la cumpărarea aplicaţiilor la micro tranzacţii, 120 miliarde de dolari. Suma este de peste două ori mai mare decât în 2016.
Jocurile sunt în continuare cele pentru care utilizatorii plătesc cei mai mulţi bani. 72% din veniturile totale de anul trecut sunt rezervate de jocurile mobile.
Pentru aplicaţii, subscripţia a devenit cea mai bună metodă de creştere a veniturilor, o variantă care încearcă să convingă utilizatorul să plătească un abonament lunar în locul unui preţ unic de achiziţie.
App Annie se aşteaptă ca anul acesta, veniturile totale ale dezvoltatorilor (cheltuielile utilizatorilor plus reclame) să ajungă la 380 miliarde de dolari.
O remarcă interesantă vizează TikTok, aplicaţia care a crescut anul trecut cu 210% faţă de 2018. 80% din utilizarea aplicaţiei are loc în China, ceea ce pare să sugereze că avântul global al acesteia s-ar putea să fi fost perceput exagerat.
Sursa : news.ro
Aplicațiile realizate de adolescenți sunt folosite acum de toți adulții... Noile funcții pe care Instagram le-a adăugat în plină concurență cu TikTok...