Grupul finlandez a adaugat in acest an functii de smartphone liniei de telefoane entry-level Asha, precum navigare rapida pe internet si jocuri. Populare pe pietele emergente, precum India si China, telefoanele Asha au ajutat Nokia sa-si consolideze cota de piata pe segmentul basic la 35% in trimestrul al doilea, cel mai ridicat nivel din ultimii doi ani.
In timp ce divizia de smartphone-uri a Nokia incearca inca sa-si faca loc pe o piata dominata de Samsung Electronics (Coreea de Sud) si Apple (SUA), operatiunile din zona telefoanelor "de baza" este in crestere si, mai mult, este profitabila.
Nokia a vandut trimestrul trecut peste 70 de milioane de telefoane low cost , oferind spatiu de manevra directorului general Setphen Elop, care mizeaza pe platforma software Windows Phone, dezvoltata de Microsoft, pentru revenirea producatorului finlandez in top pe segmentul smartphone-urilor.
Dupa o perioada indelungata de scadere constanta a veniturilor si cinci trimestre consecutive de pierderi, Nokia si-a gasut un punct de sprijin in divizia de telefoane entry-level. Mai mult, compania atrage clienti care nu au mai detinut un telefon mobil, care ar putea deveni fideli brandului atunci cand vor trece la modele mai scumpe, noteaza Bloomberg.
Mai multe detalii, in Income Magazine!
foto: engadget.com